Hui saatana!
Ei kai tämä ole se missä käytetään mm. kylmää ruokalusikkaa?
Tarvetta lisämateriaalille?
Tämä ei satu yhtään, pikkuisen nippasee vain.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hui saatana!
Ei kai tämä ole se missä käytetään mm. kylmää ruokalusikkaa?
Tarvetta lisämateriaalille?
Mutta sekin kovaa vauhtia menossa sinne suuntaan?![]()
Eri asia jäsen @Delgado lla. Siellä pannaan anaaliin ja kanaaliin remppahommien lomassa. Portaatkin oli korkattu jo ennenku olivat asennettu..
Nekö sen MB Tracin huusi. Minä luulin että sinä, kostoksi. Jos ois ollut paikka ja aikaa, niin ois voinut huutaa. Sen verran halvallakin lähti, että harmittaa.Eli ongelma on demarit.
Taas kerran.
Luin ensin, että portaalitkin oli korkattu, kunnes luin tarkemmin, että portaistahan vain oli kyse. Meinasin vähän jo pelästyä, että mistä täällä tiedetään, että meillä on kotona portaaleita. Muihin, hmm, lokaatioihin. Mutta onneksi puhuitkin portaista. Ei meillä siis olisikaan mitään portaaleita.Eri asia jäsen @Delgado lla. Siellä pannaan anaaliin ja kanaaliin remppahommien lomassa. Portaatkin oli korkattu jo ennenku olivat asennettu.
Noniin kaikki muut tässä ketjussa, kysymys on vissiin teille!Ottaako toi muija oikeesti peppuun?
Ei mahdu halliin tällä hetkellä. Ei ainakaan vielä tietoa minne meni, pitää kuunnella puskaradiota.Nekö sen MB Tracin huusi. Minä luulin että sinä, kostoksi. Jos ois ollut paikka ja aikaa, niin ois voinut huutaa. Sen verran halvallakin lähti, että harmittaa.
Noniin kaikki muut tässä ketjussa, kysymys on vissiin teille!
Minä käväsin tänään vähän taululle piirtämässä. Sen jälkeen sitten kysyttiinkin, että onko jo harkkapaikkaa kesälle.
Ei se nyt niin kummallista ollut, kai.
On kyllä jännä systeemi, kun jossain paikoissa pitää etsiä itse ja jossain paikoissa ei saa etsiä itse.Minäkin etsin ja löysin itselleni harjoittelupaikan ja potentiaalisen kesätyöpaikankin. Koulu oli taas erimieltä harjoittelupaikasta että oppilaat ei niitä etsi vaan me päätetään.
Ei ma ummarra.
On kyllä jännä systeemi, kun jossain paikoissa pitää etsiä itse ja jossain paikoissa ei saa etsiä itse.
Nyt, sumpin pihautus.