Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei pysty käyttämään, isoja painoja siis, tuskin ikinä enää liikutan yli 70 kg:n painoa missään muodossa. :unsure:

Helposti olisi saatavana 30 mm:n tanko ja siihen painoja.
Mietin kuitenkin, että ostaisinko tämän, mutta se tarkoittaisi myös painojen ostamista. Tiedä sitten olisiko tuo omassa kevyessä käytössä yhtään parempi.

Mä ottasin ennemmin ton 50mm laakeroidun pikkutangon. 50mm levyt nyt ei kovin kalliita ole, jos niitä ei paljon tarvitse. En tiedä myykö esim. Prisma enää gymstick:n levypainoja, mutta varsin kohtuullisissa kilohinnoissa ovat olleet ja välttää täysin normikäyttöön. Toki halvemmalla pääsee 30mm seteillä ja tulipa tuota joskus itsekin sellaisilla treenattua satunnaisesti paremman puutteessa, joskus kun opiskelin ja 3-vuorotyötä tein yhtä aikaa, eikä salille päässyt aina kun olisi tarvinnut. Penkkiäkin johonkin 130-140 kiloon asti niillä rimpuloilla. Enempää en olis saanut tankoon lastattua ja se penkkitelinekin oli hutera.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Räjäytysmatto: asennettu.

Tulimuute joskus nikkaroitua tuo prässipöytä sen verran tukevaksi, että sitä piti nostaa 2 tonnin hallitunkilla jotta maton sai pöydän jalkojen alle.

Toisaalta, ei pidä kursailla materiaalivahvuuksissa.

Voi veljet

Nyt @Kuparikatto

https://huutokaupat.com/1220642

"kunnon mörkö millä oot nopeesti naapurin puolella"

"motopäätä ei oo saatu pelaan varmasti on mahdollisesti vikaa koneessa mutta myös käyttäjässäkin"

" näytötkin on ruotsinkielellä"

"tee-se-itse-miehelle laite mitä ei oo naapurilla"

Sopis sulle kuin nyrkki silmään.

Iha väärää makua. :cautious:
Pinkkiä suosin, mutta ei ollu sitä vaihtoehtoa.

Edit, Vannookos Kaisla nyt keväällä?
Tuli muuten ratiosta yksipäivä, jäi mieleen. Olikohan suomessa yhteensä 7 Kaislaa. Tai viisi. Tai jotain muuta.
Lokakuussa ois vannomiset, viralliset paperit saattaa olla kätösessä huhtikuussa.

Minäpäs tiiän Kaislan.
Näköjään niitä kaikkiaan ollut reilu 1700, joten aika lähelle meni toi 7 :whistle:
5400 kaikkiaan mun nimellä.

Projektissa "nelikymppinen ja kondiksessa" alkaa aika pikkuhiljaa käydä vähiin, kuntokäyrä on pohjamudissa ja sen aikaderivaatta negatiivinen. Ei hyvä.

Lokakuussa

Näköjään niitä kaikkiaan ollut reilu 1700, joten aika lähelle meni toi 7 :whistle:
Hienoa. Loppuu se koululla kätviminen ja pääsee tekeen.

Mitäköhän oon ajatellut kuunnellessa raadiota. Olisin meinaan voinut löydä 50 e vetoa, että alle 10 kpl on Kaisloja maassamme tai näin mustan kuuleeni. Hieman oli heittoa. :whistle: Oli pakko itse vielä varmistaa googlella. :ROFLMAO:

Projektissa "nelikymppinen ja kondiksessa" alkaa aika pikkuhiljaa käydä vähiin, kuntokäyrä on pohjamudissa ja sen aikaderivaatta negatiivinen. Ei hyvä.

Minulla aika meni jo umpeen, mutta kunto on nelikymppiseksi ihan hyvä.

#terveydeksi

1C241B9A-2F0E-48AA-B7C2-D8F992BAB556.webp

Back
Ylös Bottom