Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarttis ostaa uudet aurinkolasisilmät, kun edelliset on menny niin naarmuille, että häiritsee jo näkökentässä. Ja toisiin oon vielä vähän liian lihava.

Päähänpinttymänä tällä hetkellä Maui Jim -merkkiset glasit, onko kellään ensikäden empiiristä kokemusta ko. merkistä? Ts. kinostelee tietää, onko linssien matsku niin hyvää kuin mitä markkinamiehet kehuu?

Muistelisin joskus kokeilleeni ja kokeneeni melko rimpuloiksi, ts sen 10-15e arvoiseksi yleiseltä laadultaan. Jos on muuten hyvät klasit, niin käy kysyyn optikolta, saako vaihtolinssejä. Itse olen yksiin laseihin pari kertaa vaihdattanut linssit.

Hukattuja aurinkolaseja 0.

Löydettyjä merkkiglaseja 2.

Yhdet aurinkoklasit olen elämässäni hukannut. Taisi unohtua Japaniin. Yhdet vääntyi rusetille kun sukelluspaatilla istuin niiden päälle. Siinä viimeisen 13 vuoden aurinkolasitappiot...tosin rusetille vääntyneetkin ovat vielä tallessa. 7 muun aurinkolasiparin kanssa.

Jos mietitte uutta kelloa niin älkää ainakaan ostako tuota saatanan seikoa mikä jatkuvasti pomppaa näytölle, helvetti mikä mainos.

Tsek. Onneksi vain kännykällä rassaa, mutta mitäs minä nyt töissä teen, kun ei pysty selaamaan?

Kuntit, blehoista tuli mieleen että mistä kannattaa sellaiseen sunnuntaihitsaukseen hakea automaattinen maski? Toisinsanoen kokemuksia pullonkeruurahabudjetilla olevista.
Itse kanssa olen huoleton koheltaja noiden a-lasien kanssa ettei yli 20e kapistuksia viitsi ostaa.

Eikös Aviatorit ole aina varma valinta.
:cool::david:
No juu, nämä nykyiset naarmupesät on yksi versio Aviatoreista, Reiskat toki. Ja nää mitä oon katellu, on myös aviator -malliset.

Neljästä eri värivaihtoehdosta pitäs pystyä valitteen. Mietin jo, että jos menis ihan Kiik Rousbööginä ja ottais kullitetuilla kehyksillä. Ja mahdollisesti mulkutetuilla linsseillä.

rs774-16r_cook_pines_2048x.png

Kuntit, blehoista tuli mieleen että mistä kannattaa sellaiseen sunnuntaihitsaukseen hakea automaattinen maski? Toisinsanoen kokemuksia pullonkeruurahabudjetilla olevista.
Itse kanssa olen huoleton koheltaja noiden a-lasien kanssa ettei yli 20e kapistuksia viitsi ostaa.

Osta euromaski, halpa ja hyvä kun tottuu.

^ Aika kovat lukemat! (y)

No juu, nämä nykyiset naarmupesät on yksi versio Aviatoreista, Reiskat toki. Ja nää mitä oon katellu, on myös aviator -malliset.

Neljästä eri värivaihtoehdosta pitäs pystyä valitteen. Mietin jo, että jos menis ihan Kiik Rousbööginä ja ottais kullitetuilla kehyksillä. Ja mahdollisesti mulkutetuilla linsseillä.

rs774-16r_cook_pines_2048x.png

Mä vähän salaa toivoin, että sä käyttäisit semmosia teknopossulaseja.

Omat on 15€ polaroidut no-brandit. Jimin lasien hinnalla niitä saa 10-20. Ja niitä kummiskin tarttee ainakin kolmet. Kotiin ja molempiin autoihin. Kesäisin lisäksi hukkuu 1-2 ja hajoo vähintään 1, niin ei viitti panostaa. Kerran kokeilin ja yhen kesän ne pysy tallessa. Se vitutti. Kuin olisi hukannut 10 laatikkoa kaljaa.

tuohon ei voi miita sanoa, kun: huolellisuutta,kuntit!

Hengitä syvään ja laske kymmeneen. Kyllä se menee ohi.
olet oikeasssa... se meni ohi.... almost back to normal... kevyttä aivosumua ilimassa. ny o tuttu olo.... näillä mennään.
kiitti kannustuksesta.

Mä vähän salaa toivoin, että sä käyttäisit semmosia teknopossulaseja.
Hmmm. Ehkä en ole vielä tuottanut pettymystä, mulla saattaa olla sentyyppiset Reiskat, mutta tosiaan, naama muun kropan myötä on vähän löysässä kuosissa, niin ei oikein pysty nauramatta pitään niitä.

Eikä kyllä oikein muutenkaan.

Piti ettiä kuva, mutta ei sitä mallia taideta enää etes valmistaa. Semmoset missä linssi ikäänkuin jatkuu nenän yli yhtenäisenä.

mites Jossun unet

8h56m, 44 iskun keskitahdilla

IMG_5666.webp

Nukutut tunnit olemattomat. Olo ku krapulassa olisi. Yöllä pyöri kaiken maailman epämääräset nimet päässä, eikä sen tarkempaa tietoa mihin liittyvät eli tenttilukeminen mennyt putkeen. Alle 3h tenttiin.
Eilinen raska syöminen kostaantui myös yöllä. Onneksi jo kaksi:kakka: takana tälle aamulle.

Pitikö siima liikaa elämää? Se on isojen poikaen kanssa sellasta:unsure:

Piti! Niin hurjasti, että yhteen muutetaan :cool: Autotalli tulee täyttymään sitten punteista ja mikä parasta, niin naisen mielestäkin se on vain toivottua :puntti::heart: Harmi kun ei tuota rahaa liiemmälti nyt ole, niin ei voi täyttää sitä tallia nopeilla moottoripyörillä. Paitsi yhdellä vanhalla Ninjalla. Ja tietysti toivoa saa, ettei joutuis heti/pian muuttamaan uudestaan (vuokralla se talo). Ei nuo muuttohommat ole ihan meikäläisen juttu varsinkaan vähän väliä suoritettuna. .

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom