Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuo voi olla ratkaiseva lause :LOL: Pitää varmaa tehä terkka pois alta ja sitten todnäk pitäs saada alalta työkokemusta, ennen ku kannattaa edes hakea.

No se terkka kannattaa kyllä tehdä heti kuin mahdollista. Tosin voihan sieltä tai ennen sitä käydä jossain kokeilemassa ja saamassa samalla hieman näkemystä vaikka katkenneiden luiden hoitoon.

No se terkka kannattaa kyllä tehdä heti kuin mahdollista. Tosin voihan sieltä tai ennen sitä käydä jossain kokeilemassa ja saamassa samalla hieman näkemystä vaikka katkenneiden luiden hoitoon.
Huhtikuun 24. alkaa terkka, joten sitä tulee nyt jonkin verran kasaan tammikuun loppuun mennessä. Jos pää kestää :LOL:

Muista, periksiantaminen kannattaa aina :LOL:

Ei tarvitse epäillä etten muistaisi, minä olen jo pitkään ollut vuosi vuodelta yhä vannoutuneempi defaitisti.

Se on jopa ihan realismia, että jos kunnossa pitäisi olla alta kuukaudessa ja loppuvuodesta naksahtanut selkä alkaa olla vasta nyt kivuton niin että edes jotain pystyy tekemään, aerobinen kunto on siinä välissä romahtanut ja 90 rive meinasi jäädä tänään monttuun kun jalat ei vain jaksa, niin ei hyvältä näytä.

Muista, periksiantaminen kannattaa aina :LOL:

hqdefault.jpg

Tulipas vetästyä hyvät unet. Onneksi miesolennolla jostain syystä oli kello soimassa.

Jaksaiskohan lähteä tänään ihmettelemään yleisurheilun sm-kisoja!

Minä alkaan aina kaipaamaan spagettia ja jauhelihakastiketta. Annokseen kunnon satsi ketsuppia päälle

En edes syö spagettia kotona normaalisti, mutta reissun päätteeksi eka ruoka minkä valmistan.

Back
Ylös Bottom