Eipä pää halunnut nukkua.Menee lukeminen hukkaan kun ei nuku. Aivot jalostaa sen tiedon unessa. Kaikki kehitys tapahtuu unessa, motoriikka jne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä pää halunnut nukkua.Menee lukeminen hukkaan kun ei nuku. Aivot jalostaa sen tiedon unessa. Kaikki kehitys tapahtuu unessa, motoriikka jne.
Sykkeillä 60 nousit vaihtamaan lakanat?
Lämmittääkö kuntit saunaa tänään? Itse ajattelin.
Törkee!Vokotti lämmittää vaan mun sänkyä tämän viikonlopun.
Vokotti lämmittää vaan mun sänkyä tämän viikonlopun.
Törkee!
Piti! Niin hurjasti, että yhteen muutetaanAutotalli tulee täyttymään sitten punteista ja mikä parasta, niin naisen mielestäkin se on vain toivottua
Harmi kun ei tuota rahaa liiemmälti nyt ole, niin ei voi täyttää sitä tallia nopeilla moottoripyörillä. Paitsi yhdellä vanhalla Ninjalla. Ja tietysti toivoa saa, ettei joutuis heti/pian muuttamaan uudestaan (vuokralla se talo). Ei nuo muuttohommat ole ihan meikäläisen juttu varsinkaan vähän väliä suoritettuna. .
Piereskelemällä, tiätty.
Olen vähän kade, koska talli on täytetty nopeilla moottoripyörillä eikä kotisalin rakentaminen isommassa kokoluokassa ole mahdollista.Autotalli tulee täyttymään sitten punteista ja mikä parasta, niin naisen mielestäkin se on vain toivottuaHarmi kun ei tuota rahaa liiemmälti nyt ole, niin ei voi täyttää sitä tallia nopeilla moottoripyörillä.
Siihen tulee (ja mahtuu) ainoastaan kyykkyteline ja vinopenkki, iso peili tuomaan avaruuden tuntua. Tilan ollessa rajallinen sopeudun pätkätankoon ja opettelen kärsivällisyyttä ruuvailemalla säädettäviä käsipainoja.Olen vähän kade, koska talli on täytetty nopeilla moottoripyörillä eikä kotisalin rakentaminen isommassa kokoluokassa ole mahdollista.![]()
Mutta! Olen saanut suostumuksen rakentaa tällaisen selkävaivaisen tarpeisiin riittävän jumppanurkan kotiin.Siihen tulee (ja mahtuu) ainoastaan kyykkyteline ja vinopenkki, iso peili tuomaan avaruuden tuntua. Tilan ollessa rajallinen sopeudun pätkätankoon ja opettelen kärsivällisyyttä ruuvailemalla säädettäviä käsipainoja.
Tänään tuli lattian suojaamiseksi tilaamani kumimatto!
e. -Ja viikonloppuna herkutellaan kakulla, joten pysyy syy jumppailla.![]()
Olisko hetivalmis kiuas hyvä?
saako Isänmaassamme kutsua muita kun puulämmitteisiä kiukaaksi
Mielestäni:Negative
saako Isänmaassamme kutsua muita kun puulämmitteisiä kiukaaksi
Mielestäni:Negative