Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

20566088.gif

muistakaa,kuntit, että Moottoripyörässä ainoa sallittu etuvalaisin on calccinen

oli sitten kyseessä nopea tai hidas, millä lasettelee

Sykkeillä 60 nousit vaihtamaan lakanat?

eikun tuo nousu on työmatka, polkupyörällä #luonnollisesti

Lämmittääkö kuntit saunaa tänään? Itse ajattelin.

vielä en ole tehnyt noin pitkälle suuntautuvia suunnitelmia tulevaisuudestani

Piti! Niin hurjasti, että yhteen muutetaan :cool: Autotalli tulee täyttymään sitten punteista ja mikä parasta, niin naisen mielestäkin se on vain toivottua :puntti::heart: Harmi kun ei tuota rahaa liiemmälti nyt ole, niin ei voi täyttää sitä tallia nopeilla moottoripyörillä. Paitsi yhdellä vanhalla Ninjalla. Ja tietysti toivoa saa, ettei joutuis heti/pian muuttamaan uudestaan (vuokralla se talo). Ei nuo muuttohommat ole ihan meikäläisen juttu varsinkaan vähän väliä suoritettuna. .

Joo jos asuis nyt hiukan pidempään :LOL:
kolme muuttoa kuukauteen on aika kamalaa (n)

Autotalli tulee täyttymään sitten punteista ja mikä parasta, niin naisen mielestäkin se on vain toivottua :puntti::heart: Harmi kun ei tuota rahaa liiemmälti nyt ole, niin ei voi täyttää sitä tallia nopeilla moottoripyörillä.
Olen vähän kade, koska talli on täytetty nopeilla moottoripyörillä eikä kotisalin rakentaminen isommassa kokoluokassa ole mahdollista. :rolleyes: :unsure:
Mutta! Olen saanut suostumuksen rakentaa tällaisen selkävaivaisen tarpeisiin riittävän jumppanurkan kotiin. :love: Siihen tulee (ja mahtuu) ainoastaan kyykkyteline ja vinopenkki, iso peili tuomaan avaruuden tuntua. Tilan ollessa rajallinen sopeudun pätkätankoon ja opettelen kärsivällisyyttä ruuvailemalla säädettäviä käsipainoja.
Tänään tuli lattian suojaamiseksi tilaamani kumimatto!

e. -Ja viikonloppuna herkutellaan kakulla, joten pysyy syy jumppailla. :barefoot:

Viimeksi muokattu:
Olen vähän kade, koska talli on täytetty nopeilla moottoripyörillä eikä kotisalin rakentaminen isommassa kokoluokassa ole mahdollista. :rolleyes: :unsure:
Mutta! Olen saanut suostumuksen rakentaa tällaisen selkävaivaisen tarpeisiin riittävän jumppanurkan kotiin. :love: Siihen tulee (ja mahtuu) ainoastaan kyykkyteline ja vinopenkki, iso peili tuomaan avaruuden tuntua. Tilan ollessa rajallinen sopeudun pätkätankoon ja opettelen kärsivällisyyttä ruuvailemalla säädettäviä käsipainoja.
Tänään tuli lattian suojaamiseksi tilaamani kumimatto!

e. -Ja viikonloppuna herkutellaan kakulla, joten pysyy syy jumppailla. :barefoot:

Kuulostaa hyvältä (y) Käsipainoilla tekee jo vaikka sun mitä. Laakeroimattomat tangot ovat kyllä varsin hanurista. Mutta kyllähän niilläkin jumppaa, jos ei halua/tarvitse/pysty kovin suuria kuormia käyttämään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Lämmittääkö kuntit saunaa tänään? Itse ajattelin.

En taida. Toissapäivänä lämmittelin. Olisko hetivalmis kiuas hyvä? Voisin pihauttaa nopeat saunat vaikk 4-5krt viikossa helposti. Mut nyt toi puoltoistametriä korkea kivipaasi kestää lämmetä niin kauan, että näennäisesti ei jaksa mennä painaan napista päälle.

saako Isänmaassamme kutsua muita kun puulämmitteisiä kiukaaksi

Mielestäni:Negative

Kyllä en puukiuasta ottais, sellasta sotkemista niiden klapien kanssa. 2019 niin käytetään sähköä ja vauhtia. Sähkökiukaalla helpompi säätää löylyt sopivaksi, kaikin puolin parempi. Puuta sit mökillä.

saako Isänmaassamme kutsua muita kun puulämmitteisiä kiukaaksi

Mielestäni:Negative

Joo. Porukoilla on 150 vuotta vanha ulkosauna pihan perällä. Vieläkin aktiivikäytössä. Puukiuas on alkuperäinen. Puilla lämpiävä pata on sisuksiltaan uusittu, mutta ulkokuori on orkkis. Omasta kaivosta tulee tutkittu puhdas vesi. Kyseisessä saunassa on esiäidit nussittu ja esi-isät syntyny. Pitäjän koko huomioon ottaen on serkut ja herkut saunotettu. Itekkin muistan elävästi kun ala-aste ikäisenä saunoin naapurintytön kanssa. Silloin näin ekaa kertaa kunnolla (ään pilkuilla. Ilman pilkkuja muutamia vuosia myöhemmin). Kutsun tätä rakennusta Saunaksi. Isolla.

Oman talon saunaan (pienellä) mitään puulämmitteistä halua. Aurinkoenergiaa saa katolta ja sillä lämpiää. Loput atomilla.

Back
Ylös Bottom