Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

naarmutettuja

imiset pitää mopedeistä ällöttävän huonoa huolta

jos nykyinen 19vuotias, Minulla 15vuotta, on paremmassa kunnossa kun muutaman vuoden vanha niin eihän sitä vaihtoa voi etes harkita

mitä,kuntit,tuummaattaa Teuvon rikosepäilystä, teko tapahtunut vuonna 1999 ja nyt tutkitaan

Minusta jotenkin tuntuu, että nyt on otettu kovat keinot käyttöön, että saadaan näyttöä: myös suomalaiset käyttää lapsia hyväksi

sama tunne on tullut tästä viimeaikojen vanhustenhoitoloidenjupakasta, ollaan saatu ulkomaalaiset pois otsikoista

miun viimeinen käyttöpäivä on aikaa sitten vanhentunut

mitä,kuntit,tuummaattaa Teuvon rikosepäilystä, teko tapahtunut vuonna 1999 ja nyt tutkitaan

Minusta jotenkin tuntuu, että nyt on otettu kovat keinot käyttöön, että saadaan näyttöä: myös suomalaiset käyttää lapsia hyväksi

sama tunne on tullut tästä viimeaikojen vanhustenhoitoloidenjupakasta, ollaan saatu ulkomaalaiset pois otsikoista
Minusta törkeän teon ei pitäisi vanhentua ikinä. Toki sitten näyttöä pitäisi arvioida tarkkaan.
Se on syytetylle hankalaa puolustautua. Voinut olla esim muualla ja alibi, mutta todistappa 20v jälkikäteen olinpaikkasi.
Eli pelkästään toisen sanalla ei pitäisi tuomita, varmaa näyttöä pitäisi noin vanhaan juttuun olla.

Ny saatana, mussukka oli ihan oikeassa että nyt olen hoidon tarpeessa... Mulla oli tänään vähän aikaa töissä kivaa ja tunsin onnistumisen riemua oman kätösen jäljistä!
Mutta nyt alkoi taas vituttaa kun katsoin nyyssiksen kanarian pätkää ja A: Ei ehdi lähteä sinne B: Ei ole sellaisia tuttuja jotka sais lähtee sinne.

Ny saatana, mussukka oli ihan oikeassa että nyt olen hoidon tarpeessa... Mulla oli tänään vähän aikaa töissä kivaa ja tunsin onnistumisen riemua oman kätösen jäljistä!
Mutta nyt alkoi taas vituttaa kun katsoin nyyssiksen kanarian pätkää ja A: Ei ehdi lähteä sinne B: Ei ole sellaisia tuttuja jotka sais lähtee sinne.
Kävelet metsään ja laitat tulet pystyyn. Siinä sitten sumppia ja nisua kylkeen. Voittaa nyyssiksen kanarian reissun ja helppo toteuttaa. (y)

Sumpit pihisee mehtäsä

Unohdin tärkeitä juttuja kotiin, en käsitä miten, koska olen hyvin säntillinen pakkaaja. Ylimääräinen kaupassa käynti. Vtutti.

Hotellin parkkipaikka oli aivan täynnä ja en todellakaan aikonut menettää omaa ruutuani. Lähdin sitten kävellen lähikauppaan hakemaan tarvittavia.
Jossain 200 m käveltyäni mietin, että olisikohan ne toiset kengät mahtuneet laukkuun, seitsemän sentin korot ei ehkä sitten kuitenkaan olleet paras valinta. Tosin oletus oli, että kuljen vain sisätiloissa ja autolla.
No, en kaatunut enkä hirveästi liukastellut.

Kaupan ovella talsin vakain askelin, kun takana kuului mies melkein horjahtavan. Sitten vielä kiiruhti minut kiinni ja sanoi:
"Heels on ice, that's impressive!"
Piristi.

Nyt jo sitä paitsi takaisin hotelilla.
VR:llä olisin vielä matkalla.
Oma auto. :heart:

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom