Aahahahaaa, kyllä sä saat mua sinne leikkuriin vielä odotella aika kauan.
Aikaa: on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aahahahaaa, kyllä sä saat mua sinne leikkuriin vielä odotella aika kauan.

Oma tyyny on kyl tärkeä mutta itsella ei kyllä vielä koskaan matkassa mukana ja nyt menossa joku ihme kuolaamiskausi et tyynyä joutuu kääntelemään monta kertaa yössä kun mä vaan kuolaanOn ihmisiä, jotka eivät lähde minnekään ilman omaa tyynyä.
Viime yönä harkitsin vahvasti siihen joukkoon liittymistä.
No mulla on kyllä hammalääkärinkin mukaan aikas kova syljeneritys mutta kyllä tässäkin liika on liikaa.Aika laiha.Komia tyttöystävä kyllä Kapasen Kasperilla. Netissä näkyy tissit ja vitut. Kävin katsomassa.
Kyllä tuossa vanhustenhoidon surkeudessa on perää. Mut enempi se on kyse siitä, että ihmiset on kusipäitä eikä välitä, kuin että "ei ole aikaa" tms. bullshittiä. Vaimo on lastentarhassa duunissa, vanhustenhoitoa/pitkäaikaissairaiden hoitoa nähny myös, sanoi ettei pystyis siellä työskentelemään kun mut hoitajat kohtelee niitä vanhuksia niin törkeästi/välinpitämättömästi. Nuo kuolemantapaukset on vaan jäävuoren huippu.
Piti ihan googlesta varmistaa, eli toi on normi rekan vaihteisto, mutta siinä on aluevaihtaja ja puolittaja laitettu toimimaan myös kepeistä.
Normaalisti niitä hallitaan napeista, ja paineilma hoitaa loput.
edit
Siinä @narunpätkä ajelee normi kepillä varustettua.
"Skip the first minute. Just knob polishing and ball sac adjusting"
Piti ihan googlesta varmistaa, eli toi on normi rekan vaihteisto, mutta siinä on aluevaihtaja ja puolittaja laitettu toimimaan myös kepeistä.
Normaalisti niitä hallitaan napeista, ja paineilma hoitaa loput.
edit
Siinä @narunpätkä ajelee normi kepillä varustettua.
"Skip the first minute. Just knob polishing and ball sac adjusting"
Mä olin pikkuskidi kun istuin isän sylissä ja ihastuin palavasti Scanian R143 härveliin joka komeili silloin ihan upouutena lehdessä, tuumasin että mä ostan tollasen ja erään päivänä totta tosiaan mä ostin sellaisenEn tiedä miksi, mutta erittäin kiehtovaa katsottavaa, jos olisin pikkupoikana tommoisia videoita nähnyt, niin olisin varmaan kuski.
ja vähän useammankin.