Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tänään viimeksi 2 dl.Olen alkanut himiöimään piimää. Tämä on varmaan terveellisempää, kuin cokiksen himiöinti.
Himiöimään? Suomeksi?
Etkö oo muka koskaa kuullu?
Toi on oikeasti hyvä idea mutta kun ei vaan osaa lähteä.Kävelet metsään ja laitat tulet pystyyn. Siinä sitten sumppia ja nisua kylkeen. Voittaa nyyssiksen kanarian reissun ja helppo toteuttaa.![]()
En kyllä minäkään.Etkö oo muka koskaa kuullu?
Hö.
Se on vähä niinku jonku asian haluamista tai jopa himoitsemista.
Nuo on kyllä erinomaisia. Itellä kans yks vakkaripaikka, jossa puut valmiina. Senkun lyö tulet pystyyn ja eväät valmistuun.Toi on oikeasti hyvä idea mutta kun ei vaan osaa lähteä.
Meilläkin kaupunki tarjoaa useitakin laavuja joissa polttopuutkin valmiina ja kaikki mahdollinen mutta kun ei niin ei.
Jos muuten joskus haluatte Lahdessa retkeillä niin on sellainen paikka kuin Lapakisto ja siellä on montakin notskipaikkaa puineen päivineen ja löytyy reittejä ihan parista tunnista koko päivään ja miksei pidempäänkin patikointiin.
Voisi joskus käydäkin.Toi on oikeasti hyvä idea mutta kun ei vaan osaa lähteä.
Meilläkin kaupunki tarjoaa useitakin laavuja joissa polttopuutkin valmiina ja kaikki mahdollinen mutta kun ei niin ei.
Jos muuten joskus haluatte Lahdessa retkeillä niin on sellainen paikka kuin Lapakisto ja siellä on montakin notskipaikkaa puineen päivineen ja löytyy reittejä ihan parista tunnista koko päivään ja miksei pidempäänkin patikointiin.
Jos ois kaveri niin mä lähtisin mielellään karhunkierrosta vetämään ja lappiin ihan vaikka useammaksi yöksi vaeltamaan, kesällä oltiin Lemmenjoella mutta kun tuo muu perhe silloin ei ihan telttareissuista välittänyt niin oli lyhyemmän kaavan mukaan mutta onhan siellä jotenkin sitä omaa taikaa.Voisi joskus käydäkin.
Minä halusin aina mennä luontoon mutta en osannut yksin, koiran kanssa tuli sitten lähdettyä.
Olisi kiva käydä miehenkin kanssa "koko porukalla" useammin retkeilemässä, ihan vaikka vain päiväreissuilla mutta minä olen meistä se, joka oikeasti tykkää kävelemisestä. Voin hyvin ajaa sen pari tuntia johonkin uuteen paikkaan patikoimaan päiväksi. Kauemmas voisi mennä yöpymisreissulle. Tänä vuonna tulee varmasti tehtyä sellaista enemmän, kun olen päättänyt jättää osallistumatta koiraleireille yhtä usein kuin viime vuonna. Enemmän vapaita viikonloppuja.
En kyllä minäkään.
Perverssi sana.
pitäisiköhän ostaa moottoripyörä, bicylinder
Olin hetkellisesti unohtanut, hyvä pingaus.El clasico -päivä.

Jokos ne sun harjoittelut leikkurissa kohta alkaa?![]()
Juuri se oma aika on parasta. Minä olin viime kesänä lähdössä Patvinsuolle muutamaksi päiväksi mutta eihän siitä mitään tullut kuumuuden takia. En itsekään tykkää kuumuudesta mutta koiran kanssa se on vielä eri juttu, kun on huolissaan siitä kaverista. Ja se tietysti, vaikka ensi kesänä ei ole leirejä tiedossa, voi taas toinen liian kuuma kesä sotkea suunnitelmia.Jos ois kaveri niin mä lähtisin mielellään karhunkierrosta vetämään ja lappiin ihan vaikka useammaksi yöksi vaeltamaan, kesällä oltiin Lemmenjoella mutta kun tuo muu perhe silloin ei ihan telttareissuista välittänyt niin oli lyhyemmän kaavan mukaan mutta onhan siellä jotenkin sitä omaa taikaa.
sama tunne on tullut tästä viimeaikojen vanhustenhoitoloidenjupakasta, ollaan saatu ulkomaalaiset pois otsikoista