Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Houkuttelis päästä käsillä jotain tekemään, se tässä taitaa olla ongelman ydin. Mutta se samalla tarkottaa päivystämistä.Olisko se helpotus kun ei tarvitsisi leikata?
Paljonko tinkivät pyydetystä?Nyt on kuntit talo myyty. Pitäis alkaa täälläkin hehkutettuihin muuttohommiin.
Paljonko tinkivät pyydetystä?
Ja onnea uuteen kotiin
Jos ois järkevä lähtis fysiatrialle, muttamutta.
Jos ois järkevä lähtis fysiatrialle, muttamutta.
Juu ei tänne tuu ku kaikki aivan täysin kahelit.Tänään just hihiteltiin töissä, kun koko puljun komein erikoistuva miettii anelle erikoistumista mutta lääkärivaimo on sitä mieltä, että ei sinne voi erikoistua, kun päivystykset on niin pahoja. Vaihtoehtona olisi sitten fysiatria.
Ei siinä mitään, on kai se fysiatria ihan kivaa.
Sitä paitsi mistäs minä mitään tietäisin.
Antenniosastolla taidan jatkaa edelleen, ehkä se taitaa olla se omin juttu.
Tai sitten löydät riittävästi rikkinäisiä antenneja leikkurista. Tunnet itsesi kotoisaksi, ei juuri muutosta nykyiseen (olettamaani) työpaikkaasi verrattuna.
vaimo on sitä mieltä, että
Eilisen koulupäivän jälkeen minua alkoi kiinnostaa ensihoito. Mutta itseni tuntien se ei toimi, koska jäätyminen, niin toivottavasti kiinnostus jäi vaan eiliseksi päähänpistoksi.
Antenniosastolla taidan jatkaa edelleen, ehkä se taitaa olla se omin juttu.
Ensihoitoa itsekin joskus taisin pohtia, mutta kiinnostuksen vei ihan muu eli vammaistyö kuitenkin vetää enemmän puoleensa näin ammattikoulu puolelta, kovasti odotan jo että pääsee osaamisalan pariin.
Olen miettinyt jo hieman pidemmällekin, että minkälaisia erikoistumismahdollisuuksia siinä voisi olla tai jatko-opintoja.
mitä ihmettä!
sano sille terveisiä, että: Mies tekee mitä Mies haluaa