Mä luin ton koko jutun ja ainoa asia mitä tuli mieleen: Miksi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä luin ton koko jutun ja ainoa asia mitä tuli mieleen: Miksi?
Ehkä hänellä on ollut vatun tylsää.Mä luin ton koko jutun ja ainoa asia mitä tuli mieleen: Miksi?
Harrastukseksi?Mä luin ton koko jutun ja ainoa asia mitä tuli mieleen: Miksi?
Niijoo, joku saattaa ajatella minusta samaa kun käyn jokailta kurittamassa rautaa.Harrastukseksi?

Entinen kodinhoitaja osti kerran uunissa laitettavia pakasteena olevia kermajuustoperunoita.Söin äsken epähuomioissa valmissalaatin seassa vuohenjuustoa. Onneks oli miedoimmasta päästä.
![]()
vuohenjuusto
vuohenjuusto

Hyi saatana. Kaupassa oletin että ne oli mini-mozzarelloja. No ei ollu ei.Entinen kodinhoitaja osti kerran uunissa laitettavia pakasteena olevia kermajuustoperunoita.
Maistoin lusikallisen ja meinasi laatta lentää, epäilin niitä vanhaksi mutta huomasinkin että on jotain vuohenjuustopaskaa, ihan hirveää kuraa, miksi sellaista saa myydä?
Toiset haaveilee perjaintai oluista mutta tapansa kullakin.Ollapa jo perjantai ja Vuohenjuustopitsaa...![]()
Siis tarkennus, ei mitään päiväkahvi vaan peruskuntotreeniin, hyvä etten laittanut ekaan että vaikka jostain miehestä.. huh.Onhan se niin, että huonossa seurassa ei viihdy.
Seli seli.Siis tarkennus, ei mitään päiväkahvi vaan peruskuntotreeniin, hyvä etten laittanut ekaan että vaikka jostain miehestä.. huh.
Toiset haaveilee perjaintai oluista mutta tapansa kullakin.