Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Paljonko tinkivät pyydetystä?

Ja onnea uuteen kotiin

Tänks.
4% tinki pyynnistä. Eli ihan linjassa oltiin. Jos ihan tarkkoja ollaan, niin mulla oli omiin nimiin myynnissä, ennenku laitoin välittäjälle. Silloin oli pyynti vähän isompi, eli 8,5% tingittiin alkuperäiseen pyyntiin verrattuna. Hankalaa oli myynti. Kesti puoli vuotta. Yks tarjous tuli tänä aikana, mut se riitti.

Anyway, onnistunut kauppa siinä mielessä, että sain kymppitonnin enemmän mitä ostettaessa. Vaikkakin saman verran laitoin kämppään asumisen aikana, esim PILP korjaus, ILP osto/asennus, uuni, jääkaappi ja pakastin, aita, laminaattien vaihto. Mutta ei kai se itsestäänselvyys ole, että kämpällä on pakko tehdä aina voittoa? Tai teinhän mä voittoa siinä, että jos olisin asunut 5,5 vuotta vuokralla ja maksanut tonnin kuussa vuokraa. Nyt samalla summalla lyheni asuntolaina.

Jos ois järkevä lähtis fysiatrialle, muttamutta.

Tänään just hihiteltiin töissä, kun koko puljun komein erikoistuva miettii anelle erikoistumista mutta lääkärivaimo on sitä mieltä, että ei sinne voi erikoistua, kun päivystykset on niin pahoja. Vaihtoehtona olisi sitten fysiatria.
Ei siinä mitään, on kai se fysiatria ihan kivaa.
Sitä paitsi mistäs minä mitään tietäisin.

väsyttää... ihan hyvä. johan täsä joutais nukkummaan....

Tänään just hihiteltiin töissä, kun koko puljun komein erikoistuva miettii anelle erikoistumista mutta lääkärivaimo on sitä mieltä, että ei sinne voi erikoistua, kun päivystykset on niin pahoja. Vaihtoehtona olisi sitten fysiatria.
Ei siinä mitään, on kai se fysiatria ihan kivaa.
Sitä paitsi mistäs minä mitään tietäisin.
Juu ei tänne tuu ku kaikki aivan täysin kahelit.

Eilisen koulupäivän jälkeen minua alkoi kiinnostaa ensihoito. Mutta itseni tuntien se ei toimi, koska jäätyminen, niin toivottavasti kiinnostus jäi vaan eiliseksi päähänpistoksi.

Antenniosastolla taidan jatkaa edelleen, ehkä se taitaa olla se omin juttu.

Tai sitten löydät riittävästi rikkinäisiä antenneja leikkurista. Tunnet itsesi kotoisaksi, ei juuri muutosta nykyiseen (olettamaani) työpaikkaasi verrattuna.

Tai sitten löydät riittävästi rikkinäisiä antenneja leikkurista. Tunnet itsesi kotoisaksi, ei juuri muutosta nykyiseen (olettamaani) työpaikkaasi verrattuna.

Varmaan oot olettanu oikein. Leikkuri kyllä vois olla sopivan kotoisaa. Jos sielä vielä kommunikoidaan välillä erilaisilla huudoilla, niin ehkä mut sieltä vois löytää.

Jos sielä vielä kommunikoidaan välillä erilaisilla huudoilla, niin ehkä mut sieltä vois löytää.

Huutoa ja örinää lähinnä, joo.

image001.webp

Eilisen koulupäivän jälkeen minua alkoi kiinnostaa ensihoito. Mutta itseni tuntien se ei toimi, koska jäätyminen, niin toivottavasti kiinnostus jäi vaan eiliseksi päähänpistoksi.

Ensihoitoa itsekin joskus taisin pohtia, mutta kiinnostuksen vei ihan muu eli vammaistyö kuitenkin vetää enemmän puoleensa näin ammattikoulu puolelta, kovasti odotan jo että pääsee osaamisalan pariin.

Olen miettinyt jo hieman pidemmällekin, että minkälaisia erikoistumismahdollisuuksia siinä voisi olla tai jatko-opintoja.

Huutoa ja örinää lähinnä, joo.

katso liitettä 152938

No niin, kotoisaltahan tuo kuulostaa.

Ensihoitoa itsekin joskus taisin pohtia, mutta kiinnostuksen vei ihan muu eli vammaistyö kuitenkin vetää enemmän puoleensa näin ammattikoulu puolelta, kovasti odotan jo että pääsee osaamisalan pariin.

Olen miettinyt jo hieman pidemmällekin, että minkälaisia erikoistumismahdollisuuksia siinä voisi olla tai jatko-opintoja.

Mielenterveyspuolelle oon lähäriopinnoissa suuntautunu ja tällä hetkellä kehitysvammaisten parissa töitä teen. Oikeen mukavaa hommaa, mutta olis kiva tehä jotain muutaki joskus.

Viimeksi muokattu:
nyt ymmärrän miksi imiset nykyainana eroavat niin helposti

vanhanaikaisena imisenä tarkoitin, että sanoa kotioloissa se viimeinen sana, eikä noudattaa kuuliaisesti akan ohjeita

Back
Ylös Bottom