Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli valkoinen hetero kissa?Tipi alistuva ja kenties myös värinsä vuoksi alistettu.
Tuo, etteivät ehi siinä ajassa saunoa, kertoo kyllä sen että siksi ovat ruukanneet tuolloin saunoa ku eivät halua maksaa omasta vuorosta.Ei nyt tiedä alkasko itkee vai nauraa.
Varasin viikolla uudesta yhtiöstä saunavuoron ja sieltä ilmoitettiin että ok, mee vaan lauantaina.
Vuoro on 16-17 ja menin äsken niin eikös siellä ollut jotkut urpot saunassa ja huusin ovelta että oletteko ihan oikeella vuorolla jolloin ukkeli alkoi inttää että on ja piti tulla katsomaan oikein vuorolistaa jolloin alkoi vinkuna että he voi saunoa kun siihen ei ole merkattu ketään....
Siinä vaiheessa meinasi käpy kärähtää kun sano että voithan sä tulla mukaan! Tais olla eukko mukana ja jos ois ollut n.50 vuotta nuorempaa ikäluokkaa niin ehkä oiskin voinut olla jonkin kauniin tapahtuman alku mutta sanoin että käyn omalla vuorolla ihan itekseen.
Tuumasin että tulen 10 minuutin päästä takas ja olette häipyneet niin alkoi vielä inttää ettei he ehdi siinä ajassa saunomaan, huus vielä perään että älä uhoomaan ja paiskas oven kiinni
Ai vittu mua nolottas niin paljon että olisin hiljaa ja häipyisin samantien...
E: kohtalon ivaa, oli ihan täysin saman näköinen käpy kuin tuossa hieman aiemmin minun postaamassa kuvassa![]()
Mulle riittäs itelle vuoron ajaksi 15 minuuttia jos yksin olen, seurasaunominen on taas eri asia.Tuo, etteivät ehi siinä ajassa saunoa, kertoo kyllä sen että siksi ovat ruukanneet tuolloin saunoa ku eivät halua maksaa omasta vuorosta.
Motivaatiosta: tällä hetkellä tosiaan kun voimatasot on sellaiset, että oikeastaan voiman kasvattaminen ei lisää minkäänlaista lisäsisältöä elämään. Päinvastoin, se lisää suhteessa vain loukkaantumisriskiä, joten sellaista motivaatiota ei oikein ole. Ulkonäön vuoksi treenaaminen on toki motivaattori sekin, mutta ainoa keneen tekee mieli tehdä vaikutusta on oma kumppani, ja siihen tarvitsen +40kg painoa melko rasvattomassa muodossa ja yhteistulokseen 300kg lisää, jotta sillä olisi vaikutusta. Tuollainen ei ole siis motivaattori, sillä se on pitkälti mahdotonta.
Ainoa motivaattori on siis terveys, jota on haastava mitata ja täten hieman tylsä, vaikkakin todella tärkeä. Olen tällä hetkellä todella terve niin labroissa kuin muissa mittauksissa, kuten verenpaine. Se on itselle siis todella merkittävä tekijä, mutta arvatenkin vähän mälsä yksinään. Herkästi jää menemättä salille kun se ei sinällään anna mitään lisäarvoa, vain ylläpitää.
Kiitos vertaistuesta, helpotti hieman. Itelle se helpoin on edelleen sali, koska se on 100m päässä ja saa ainakin hakattua säkkiä jos mikään muu ei nappaa. Kaikista hankalinta on tosiaan ollut luopua siitä tavoitteellisen treenin ihanuudesta ja ymmärtää että kohta jo 37 vuotias keho ei koskaan tule näyttämään samalta kuin 15 vuotta sitten kun kehään nousi. Nyt taistelu on lähinnä painovoimaa ja hupenevia hormonitasoja vastaan, joten luonnollisesti se aiheuttaa jonkinlaisen kriisin miten parhaiten sovittaa terveyttä kohottava liikunta riittävän miellyttävällä tavalla arkeen, kun on kuitenkin vastuullinen ja ajoittain henkisesti että fyysisesti vaativa työ omine haasteineen. Paletin pitäminen kasassa on se mahdollisesti vaikein osuus tätä kokonaisuutta, ei niinkään se että urheilusta saisi suurimmat kiksinsä.Mulla on sama tilanne päällä.
Eilinen keskikokoinen viski aiheutti myöskin keskikokoisen krapulan. Jos lähtisi parantelemaan sitä rautakauppaan, lähinnä vain ihailemaan sisustusjuttuja.
Esim.:Salilla penkkiräpiköintiä. 12/60kg hieman HRP suuntaan taipuvaisella tekniikalla.
Pitäs käydä tänää shoppailee jonniimoine kerrasto. Hauskempi harrastaa kun ois vaatetus kunnossa.
Sanoiko rouva ettei kasvot saa näkyä kuvassa?Esim.:
![]()
Eiku toi on yks mun ystävistäni.Sanoiko rouva ettei kasvot saa näkyä kuvassa?
Sanontahan on, että 6 cm jää kantaa ihmisen ja 3 cm jää kantaa pilkkijän.katso liitettä 152801 Jäätä sen 3-5cm ja muutamat alan harrastajat oli laskemassa verkkoja. Muutama päivä sitten toi lahti oli vielä auki.