Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Läskihan olen siis ihan sen takia, että vielä on suu persereikää isompi niin auttaa vain katsoa peiliin.![]()
Jaksoin käydä juoksemassa, olen ylpeä itestäni! Saattaa jäädä salit nyt vähemmälle ja enemmän lenkkiä ja ehkä sitä hiihtoakin, kun kerta eilisen jälkeen vielä juoksukuntoinen olin
Tällä taktiikalla vois saada sitä painoakin tippumaan.
Kyllä sun kalorinkulutustapas tiedetään...Siis kyllähän vanha kunnon aeroobinen on parhaimpia keinoja itsellä saada aikaan kalorivajetta. Kulutus ei ole korkea mun hiihtolenkeillä, mutta itselle iskee aina sellainen fitlife-moodi päälle ja jää herkut kauppaan -> profit.
Kyllä sun kalorinkulutustapas tiedetään...
Tota touhua mä en ole koskaan tajunnut, siinähän tulee yrjöt ennenkuin pääsee edes asiaan. Siitä ei kannata edes puhua millainen pyykkimäärä...Se on +-0 koska kinuskit, mansikat, kermavaahdot sunmuut suuhunpantavat kato.
Tota touhua mä en ole koskaan tajunnut, siinähän tulee yrjöt ennenkuin pääsee edes asiaan. Siitä ei kannata edes puhua millainen pyykkimäärä...

Siksi toisekseen afrikan lapset jne... eikä pidä olla huomioimatta kestävää kulutusta mitä tuollainen touhu ei ollenkaan edista.Kaikki ei sovi kaikille![]()