Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ejjuma. Nyt vessaan kakille, jätät oven auki ja huudat sieltä sille, että haluat jumalauta viinaa!

Tai pyydät sen siihen ovelle keskusteleen asiasta. Samalla kerrot, että olet itsenäinen nainen ja elätät perheen, joten sinulla on valta.

Joo, jätät karvat ajelemati, leikkaat kaljuksi ja joku rengas sierainten väliin. Ei siksi että tuntuis hyvältä tai että nauttisit siitä, vaan siksi että sulla on valta tehdä niin. Itsenäisen naisen pitää näyttää se miehelle.

Mun piti mennä salaa Heseen pari päivää sitten, mutta sitten kun olin siinä Hesen edessä niin mies porhaltaa paikalle salilta, enkä kehdannut mennä sitten. Ei sillä, että mitään roolia haluaisin vetää, paitsi että sittenkin haluan esittää ettei mulla ole lähtenyt porsastelu täysin käsistä ja seuraavaksi varmaan alan piilotella pulloja tms.

Mun piti mennä salaa Heseen pari päivää sitten, mutta sitten kun olin siinä Hesen edessä niin mies porhaltaa paikalle salilta, enkä kehdannut mennä sitten. Ei sillä, että mitään roolia haluaisin vetää, paitsi että sittenkin haluan esittää ettei mulla ole lähtenyt porsastelu täysin käsistä ja seuraavaksi varmaan alan piilotella pulloja tms.
Kumpikin oli toiselta salaa menossa mättään. Vitun siat!

Oli kaurahiutaleet loppu himasta niin oli aika nälkä aamulla. Se olikin hyvä hetki mennä buffaan vetämään siipiä.

pröööööööt und prääääät.

Mitä rakennat?

Tollanen 720 ikuisuusprokkis, pakkelikasa. Muutamaa vuoteen koskenutkaan, nyt jos kesäksi sais edes värin pintaan. Olihan mätä.. ilmankos noita ei hirveästi näy. Joku Cafe raceri tekis mieli ottaa tekeille, mutta ei passaa montaa projektia koittaa yhtaikaa.

LRM_EXPORT_250270667535150_20181203_183955032-1740x2320.webp

Edit:Vanhaa kuvaa, kittiä lisääntynyt.

Back
Ylös Bottom