Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä katson.

Hullua on homma. Partanaamaa tänne ja kukaan ei sano ääneen, että eri kulttuurit ei vaan sovi yhteen. Lukisivat koraania, nainen on alistuva.

IMG_20181210_192923.webp

Tuleeko hyvä

Kappas Astudio ei petä. Minkä takia tilastoja ei voida penkoa paremmin. Miksi ei voida kertoa, että suhteessa kansalaisten määrään kummat raiskaa todennäköisemmin. Ulkomaalaiset vai kantasuomalaiset.

Tottakai saadaan pienet palkit, että ulkomaalaiset ei ole mikään enemmistö raiskareina. Laitetaan vielä maittain omiin palkkeihin, niin jo ovat pieniä palkit.

En nyt muista enkä jaksa kaivaa koneelta viime vai etellisvuoden tilastoa, mutta kun suhtautettiin ulkomaalaisten määrä raiskauksiin, niin ulkomaalaiset raiskasivat suomalaisia naisia muistaakseni 75 % todennäköisemmin kuin kantasuomalaiset.

Mutta, tämä nyt opetettiin jo yläasteella, että palkeilla voidaan esittää asiat niin kuin itse haluaa.

Viikon vikaa vedetään, illasta tiedossa sauna ja tänään olen kyllä ansainnut yhden olotilaa vakauttavan saunajuoman. Sitä ennen selviytyminen munuaisresektioista ja autoilusta. Hyvinvointini heti aamusta: vaakalaudalla. :barefoot:

Mutta nyt, työmaa sekä vahva sumppi :coffee:

Jee jee perjantai!

Eilen saunottiin ja juotiin alkoholittomia oluita! Itehän oisin halunnu holillisen, mutten kehdannut sanoa miehelle. :whistle:

Back
Ylös Bottom