Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

gay man tsaarilla... eiku, mitä hä?

käteen

vetäviä

En olisi uskonut, että tulen saavuttamaan pisteen, jossa pidän aidosti työstäni. Tämä alkaa olla hieman huolestuttavaa.
oho! onnittelut?

Ei pjerkele, miksi minä en koskaan keksi näin hyviä pisnesideoita. Liimataan tikkuja kiviin, 2kg kässärit 50e.
50000-1.jpg

Ihan tekee mieli mennä salille! Jospa nyt keksis mitä siellä tekis. Mä harkitsin jo melkein vakavissani sitä crossfittiä.

Maailman kallein viskipullo on myyty torstaiaamuna Christien huutokaupassa Lontoossa. Harvinaisen Macallan -pullon hinta nousi 1,2 miljoonaa puntaan eli 1,36 miljoonaan euroon.

En raaskinu ostaa tuota vokotille joululahjaksi, oli vähä turhan kallis. Saa ny tyytyä halvempaan.

Tuota join kun täytin 18, siinä pyöri silmätkin päässä ku hömpsäytti ääntä kohti ekoja kännejä, en minä toisaalta yksin sitä tyhjentänyt. Mitäpä nuorella miehellä muu päämääränä olikaan kuin kännit. Hukkasin kenkäni metsään, seuraavana aamuna sitten penkomaan metiköstä oli vähän jäässä.

Oi voi, kokemattomuus.

Tulipa hyvä olo treeneistä, ja keitin munia en omiani.

Hamo hobilis huba ukko on

Onpas nyt kätevä olo kun sain ilmattua koko talon patterit ja vielä tajusin säätää paineetkin kohdilleen. Sisälämpötila kotiin palatessa +16C, mutta ilmauksen ja takan avulla nyt jo +20C. Kohta tarkenee mennä maate :)

Back
Ylös Bottom