Hamo hobilis huba ukko on
Siitä en tiedä, en tuolloin enkä nyt.
Viimeksi muokattu:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hamo hobilis huba ukko on

SUOMALAINEN TYTTI VIETTI KIIHKEÄN YÖN NHL-TÄHDEN KANSSA – ”MINUA HAUKUTTIIN HUORAKSI”
Mutta toki se olisi paljon hyväksyttävämpää harrastaa seksiä naapurin Penan kanssa. Pena on köyhä ja ruma, niin Tyttiäkään ei sitten katsottaisi niin pahalla.![]()
Hilpeimmissä juhlatunnelmissa olivat porukan ykköskaraoketähti Reiska ja kontulalainen kilpapiereskelylupaus Pena ”Petomaani", joilla riitti virtaa baarista poistumisen jälkeenkin.
Reiska sinkoili baarin edustalla paikasta toiseen, kun Pena viihdytti baarista mukaan tarttunutta tummaverikköä. Pienen taivuttelun jälkeen kaunotar lähti Penan matkaan.
Seiska tavoitti Penan, 53, seuralaiseksi paljastuneen vantaalaisen Tytin, 25.
Pena tarrasi panomiehen elkein Tyttiä perseestä, kun hän maanitteli mielitiettynsä baarista ostarin halki porukan dokauspaikkana toimineeseen kaupungin vuokrakämppään.
Pena jakoi huoneen tenukeppi Arskan kanssa, joka oli saapunut huoneeseen jo ennen parivaljakkoa.
– Sinne tuli useita tyyppejä, 3–4 juoppoa. Vietettiin aikaa ensin porukalla, Tytti muistelee.
Lopulta Tytti jäi Penan kanssa huoneeseen kahdestaan. Tytti poistui huoneesta vasta seuraavana päivänä, kun pojat olivat jo ehtineet lähteä kämpiltä aamukaljalle krapulan takia.
– En kadu mitään. Oli kivaa ja seurakin oli mukavaa, Tytti kiittelee.
Vaikea päättää mihin törsäisi veronpalautukset. Listalla olisi ainakin:
- sohva partsille
- kirjahyllyyn lisää palikoita
- viinikaappi oluille
- tietsikan päivitys
- ulkomaanreissun upgrade
En mä väittänytkään, että Tytti Penasta tykkäisi. Vaan että muille se olisi hyväksyttävämpää.
Olen aivan tosissani sitä mieltä, etten jaksa nyt tästä harmittomasta asiasta sen enempää.Oletko siis aivan tosissasi sitä mieltä, että tuolla kuvitteellisella Pena-jutulla Seiskassa Nic-jutun sijaan Tytti saisi paljasteluistaan vähemmän haukkuja ja enemmän taputuksia päälaelle? Jos et, niin et myöskään voi loogisesti väittää, että se olisi muille hyväksyttävämpää.