Mitvit
Viesti hävisi
Viesti hävisi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Sama. Jos alkais Saaren Henkaks. 158 kg on aika kova. Ainakin tälläselle seksimetrille.treenimotivaatio on nolla, täysi nolla. Ei vaan jaksa kiinnostaa.
Suåsittelen Morphsuittia. Esim. Slenderman on semmonen kivan smart casual.Huomenna firman pikkujoulut. Pitäisiköhän tänään testata mahdunko edustavampiin kamoihin (ostettu Simo vaatehuoneelta 99) vai vedänkö huomenna tuurilla?
Vai suoraan one piece päällä?
treenimotivaatio on nolla, täysi nolla. Ei vaan jaksa kiinnostaa.
niin, sehän tässä onkin persiistä kun voin treenata työpaikalla ja työaikana. Silti ei maistu.Minulla tämä viikko on ensimmäinen kuukausiin, kun treenimotivaatio on noussut pakkasen puolelta plussalle. Jos jotain olen oppinut, niin jatkossa salin ykköskriteerin täytyy olla se, että se on lähellä ja siellä on helppo käydä, koska matkoihin ja säätämiseen menevä aika vituttaa ja tappaa motivaatiota enemmän kuin hyväkään treeniympäristö kompensoi.
Yllättävän hyvin satunnainen höntsäilykin kyllä säilyttää kuntoa ja rutiinia, satku tipahti eilen vielä ihan nätisti riipusta rinnalle kun vaihteeksi huvitti tehdäkin salilla jotakin.
Ja ai saatana kun mä vihaan tollasia känniääliöitä, jotka yrjöilee pitkin poikin eivätkä edes tule siivoamaan. Jos ei osaa juoda, niin tarviiko juoda? Kysyn vaan.
Alkoholin pitäis verottaa niin kalliiksi ettei tavan kansalla ole varaa.