Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulla oli ekat pikkujoulut tossa taannoin. Olin kotona klo 23.10.

Säälittävä yritys.

@Mursuke

Niin muutteletteko te nyt niinkun keskenänne yhteen ja erikseen ja yhdessä erikseen?

Koittakaa nyt jumalauta päättää, maistuuko se vehes, vai eikö se maistu. Tässä alkaa itteäkin jo hengästyttään nämä Kaunarimaiset juonenkäänteet.
Kävin vetämässä happea tuossa lähempänä työpaikkaa kun edellinen asunto sijaitsi ns. helvetin kaukana ja mötkö taas kävi töissä toisessa suuntaa. Kyllähän siinä rupes iso ratas vähän kiristämään kun nukkuu 5 tuntia yössä, 3h työmatkat ja sen sellaista. Sitähän se tais herra @Joxuz sanoa että meni senkin kaverilla aikanaa vastavassa kuviossa kuppi nurin. Asuin viime vuonnakin samanmoisen periodin mm. Tampereella koulun ja töiden merkeissä, kyllähän se lyhyempi duunimatka on iso juttu, eritoten kun mulle ei ollut varmuutta menenkö minne sitten töihin ja millaisilla vuoroilla. Nyt on ryökuviot onneksi: selkeät.

Ja kyllähän kaunareita tykkää kaikki seurata, tai vähintään salkkareita. Ei täs kuitenkaa ole mitään sen dramaattisempaa ollut kuin pieni burnout loppujen lopuksi. :coffee:

e. Ja niin, kyllähän mulle vehjes maistuisi, esimerkiksi sun valtava muna. :sneaky:

Jaahas. Pihahommat, autonpuunaukset ja kokkailut tsek. Nyt pitäs keskustella itsensä kanssa onko tänään reenipäivä vai ei.

Ei taida olla. Korkkaan oluen ja vedän pussillisen perunalastuja naamioon.

mitä laskee muutoksi

oma sänky siirtää osoitetta

olenkohan sitten muuttanutkin onely 3kertaa kun viimeisessä muutossa ostin uuden säggyn ja vanha ei muuttanut mukana

tätä täytyy ehkä tuumailla tuopin ääressä!, ehkä #huhtapubi
sauna #tsek

viikonpäästä,kuntit

View: https://youtu.be/u8RHHFznBfA

Yritin laskea muuttoja kirjoittamalla paikkakunnat paperille. En ole varma muistinko kaikkia mutta varmasti ainakin 21 muuttoa.
En ole mistään kotoisin mutta olen karjalainen.

Back
Ylös Bottom