Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin vetämässä happea tuossa lähempänä työpaikkaa kun edellinen asunto sijaitsi ns. helvetin kaukana ja mötkö taas kävi töissä toisessa suuntaa. Kyllähän siinä rupes iso ratas vähän kiristämään kun nukkuu 5 tuntia yössä, 3h työmatkat ja sen sellaista. Sitähän se tais herra @Joxuz sanoa että meni senkin kaverilla aikanaa vastavassa kuviossa kuppi nurin. Asuin viime vuonnakin samanmoisen periodin mm. Tampereella koulun ja töiden merkeissä, kyllähän se lyhyempi duunimatka on iso juttu, eritoten kun mulle ei ollut varmuutta menenkö minne sitten töihin ja millaisilla vuoroilla. Nyt on ryökuviot onneksi: selkeät.

Ja kyllähän kaunareita tykkää kaikki seurata, tai vähintään salkkareita. Ei täs kuitenkaa ole mitään sen dramaattisempaa ollut kuin pieni burnout loppujen lopuksi. :coffee:
Hyi kakka. Suosittelen parisuhteen huomioimista tai tulos on ruma kuin rullatuoli. Minä nukuin viimeyönä 6 h ja tulos oli se, että haukottelin koko päivän. Onneksi 2 h päiväunet paikkasi tilannetta ja nyt voikin lähteä kahvikupillisen jälkeen pajalle rakentamaan paineilmalinjaa.

Onneksi itse pystyin naisrintamalla upgreidaaman. Mieshän on aina hyvä, mutta nainen paranee vaihtamalla. Kunnes löytyy se vimonen, hyvä, suvunjatkokone.

Piti kirjoittaa muuttojuttuja mutta meni väärään ketjuun niin en sitten kerro.
#kysyksjoku

Luin silti! Ollaan aika samoissa, mä en vaan ihan hamaan tulevaisuuteen aikonut tulevassakaan kämpässä olla, siinä meni vaan taloudellisuus mukavuuden edelle. Seuraava kämppä sit kaikilla herkuilla perkules :barefoot:

Mä olen virallisesti asunut 13:ssa osoitteessa. Epävirallisesti sitten 16:ssa. Enää ei viitti turhaan vaihdella, oksettaa maksella 10-20k varainsiirtoveroja.

väärään ketjuun
#kysyksjoku
Vaikka täällä on kalastusketju, niin jaan tämän silti tänne väärään ketjuun. Saalis oli laihahko, mutta jos joku valittaa kelistä, katsokoot tätä kuvaa, oliko huono, häh.

IMAG1274~2.webp

Suosittelen parisuhteen huomioimista tai tulos on ruma kuin rullatuoli.
Mä tiedän, aina lipsahtaa :nolo: Tämänpäiväisestäkin syvähalista jäsen Invisuksen kanssa vois kertoilla vaikka mitä...
Duly noted.

Onneksi itse pystyin naisrintamalla upgreidaaman. Mieshän on aina hyvä, mutta nainen paranee vaihtamalla. Kunnes löytyy se vimonen, hyvä, suvunjatkokone.
Muistan ikuisesti keskustelumme aiheesta, kun latinotavalla siinä miehuuksiamme pitelimme rakkopaineen helpotuksen merkeissä ja asiasta sanasen tokaisimme. Hyvä keskustelu, asiamiehiä kun ollaan. Asia ei ole siitä keskustelusta muuttunut mihkään, mun "kunnes" oli jo silloin loppunut.

Hmm. Entä jos oli kaksi sänkyä kahdella eri paikkakunnalla? No sanon silti: 15.
Paikkakunta, eli suuuren huoneiston huoneet? Sohva itäsiivessä ja sänky länsisiivessä. Ja kuten toverit tiedämme, sohva on herr doktorille vähän kuin sänky.

Muistan ikuisesti keskustelumme aiheesta, kun latinotavalla siinä miehuuksiamme pitelimme rakkopaineen helpotuksen merkeissä ja asiasta sanasen tokaisimme. Hyvä keskustelu, asiamiehiä kun ollaan. Asia ei ole siitä keskustelusta muuttunut mihkään, mun "kunnes" oli jo silloin loppunut.
Tahdon tarkentaa, jotta kenellekään ei tulisi epäselvyyksiä, niin pitelimme toistemme miehuuksiamme. Sellainen miesten verivala. Vahvistaa hyvin näin internetin ylikin tapahtuvaa ystävyyttä näinä sosiaalisten kanssakäymisten puutteellisessa nykymaailmassa.

Asiamiehiä, olemme. Minäkin toivon, että olisi jo se upgeidaaminen loppunut. Mulla on jo aivan tarpeeksi hyvä malli. Uskon, että tämän arvo jopa nousee vanhetessa, kuten laadukkaille tuotteille monesti käy.

Ilahdukseni oli suuri kun huomasin että löytyy klassikko hyllystä.

14637964.jpg

Mutta kuka saakeli raiskaa hyvän oluen metallitölkillä? Pentele.
tämä peltijugurttivillitys kummastuttanutkin ihteekin. metalli tuo omaa makuansa
versus glasiputeli.

Olin jo päättänyt minkä auton haluan, mutta sitten iski minulle harvinainen tuuliviireys ja vaihdonkin suosikkia! Huomenna ostohousut aamusta jalkaan.

Olin jo päättänyt minkä auton haluan, mutta sitten iski minulle harvinainen tuuliviireys ja vaihdonkin suosikkia! Huomenna ostohousut aamusta jalkaan.
Kunhan ei käy kuten itselle polkupyörän ostotapahtumassa. Käteistä takataskussa ja ostohousut jalassa marssin pyöräilyliikkeeseen nimeltä Suomen urheilupyörä.

Vanhempi naisihminen kehoitti katsomaan speksejä polkupyöristä netistä ja palvelusta ei oikein tullut mitään tyhjässä liikkeessä. Lopputulos oli se, että ostin pyörän, mutta muualta netistä. Vaikea ymmärtää kivijalkaliikkeiden moista kankeutta, nykyaikana.

46457805_1010727342448064_4432629836879495168_n.jpg

Miulla ollut to illasta alkaen kuumetta... Enkö olekin oikein pirtsakan ja tuoreennäkönen?

Hui saatana.

Asiaan, lihaa irroitettu luista ja nahasta. Sekä ekstrana saan mätia aamusta ruisleivän päälle.

Hyvät oli päikkärit. Energiaa, on.

Back
Ylös Bottom