Deleted member 43228
Hyi kakka. Suosittelen parisuhteen huomioimista tai tulos on ruma kuin rullatuoli. Minä nukuin viimeyönä 6 h ja tulos oli se, että haukottelin koko päivän. Onneksi 2 h päiväunet paikkasi tilannetta ja nyt voikin lähteä kahvikupillisen jälkeen pajalle rakentamaan paineilmalinjaa.Kävin vetämässä happea tuossa lähempänä työpaikkaa kun edellinen asunto sijaitsi ns. helvetin kaukana ja mötkö taas kävi töissä toisessa suuntaa. Kyllähän siinä rupes iso ratas vähän kiristämään kun nukkuu 5 tuntia yössä, 3h työmatkat ja sen sellaista. Sitähän se tais herra @Joxuz sanoa että meni senkin kaverilla aikanaa vastavassa kuviossa kuppi nurin. Asuin viime vuonnakin samanmoisen periodin mm. Tampereella koulun ja töiden merkeissä, kyllähän se lyhyempi duunimatka on iso juttu, eritoten kun mulle ei ollut varmuutta menenkö minne sitten töihin ja millaisilla vuoroilla. Nyt on ryökuviot onneksi: selkeät.
Ja kyllähän kaunareita tykkää kaikki seurata, tai vähintään salkkareita. Ei täs kuitenkaa ole mitään sen dramaattisempaa ollut kuin pieni burnout loppujen lopuksi.![]()
Onneksi itse pystyin naisrintamalla upgreidaaman. Mieshän on aina hyvä, mutta nainen paranee vaihtamalla. Kunnes löytyy se vimonen, hyvä, suvunjatkokone.

Tämänpäiväisestäkin syvähalista jäsen Invisuksen kanssa vois kertoilla vaikka mitä...