Henk koht laitoin päivän kunniaksi oranssit päälle.
Missä on minun onnittelulauluni?!
olen elmäni aikana muuttanut 4kertaa
10
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Henk koht laitoin päivän kunniaksi oranssit päälle.
Hep.Onko kenelläkään kuntilla autonpesuun foam lancee, eli sellaista vaahdotinta? Tekisi mieli hankkia kalunkuljettimen pesuun. Suokakelit alkaa, pian.
Kävin vetämässä happea tuossa lähempänä työpaikkaa kun edellinen asunto sijaitsi ns. helvetin kaukana ja mötkö taas kävi töissä toisessa suuntaa. Kyllähän siinä rupes iso ratas vähän kiristämään kun nukkuu 5 tuntia yössä, 3h työmatkat ja sen sellaista. Sitähän se tais herra @Joxuz sanoa että meni senkin kaverilla aikanaa vastavassa kuviossa kuppi nurin. Asuin viime vuonnakin samanmoisen periodin mm. Tampereella koulun ja töiden merkeissä, kyllähän se lyhyempi duunimatka on iso juttu, eritoten kun mulle ei ollut varmuutta menenkö minne sitten töihin ja millaisilla vuoroilla. Nyt on ryökuviot onneksi: selkeät.@Mursuke
Niin muutteletteko te nyt niinkun keskenänne yhteen ja erikseen ja yhdessä erikseen?
Koittakaa nyt jumalauta päättää, maistuuko se vehes, vai eikö se maistu. Tässä alkaa itteäkin jo hengästyttään nämä Kaunarimaiset juonenkäänteet.
Ai sä jätit sen tänne. No kuitenkin..Itselläsi on.
Mulla ei ole muuta kuin tuulen huuhtoma perse.
Vitun iso pitsa.
mitä laskee muutoksi
Mäyränpyyntiin ei ole joutanut.Missä mäyrätäyte?
Kaksi pitsaa!Vitun iso pitsa.
Otikko sarvet talteen?