Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muokkasin vähän viestiäsi sopimaan mun aamuun, mä ajattelin kuitenki saada tänää isänpäivä ruuat ravintolas ja meinasinki iltapäiväl lähtä poikani kans johonki syömää.Faktahan on että 5min tuon jälkeen päivä olisi täysin kuten muutkin päivät
...ollaan pyöritetty meidän omaa mini perhettä viikko/viikko systeemillä ja päivääkään en vaihtaisi näin isänä pois.
Eli teille jotka ette tänään sitä kuullu aamulla, toivotan oikein hyvää isänpäivää!

Ärsyttävää kun kotona ei voi enää liikkua nakuna kun on ikkunoita joka sivulla ja asuu alimmassa kerroksessa. Ja haluais pitää kaihtimia auki päivisin, että tulee luonnonvaloa asuntoon.![]()
Lähijunaan joo, kaukojuniin ei.Mahtuuko junan vessaan koira mukaan?
Ei.Mahtuuko junan vessaan koira mukaan?
En ole vuosiin matkustanut junalla koiran kanssa mutta minä vain laitoin sen kiinni ja jätin siihen. Kannattaa erikseen ostaa "ison koiran paikka", niin on enemmän tilaa kuin normi-istuimella (eli siis vaunun päässä, jossa koiran voi laittaa kiinni vaunun päätyseinään). Jos on vain normipaikka, on tosi ahdasta ns. normikokoisen (labbis ja sitä isommat) koiran kanssa, kun mukana on varmasti vielä matkatavaraakin.No hitto, pitääkö munkin pidättää koko matka. Vissiin paastottava huomisaamu ja -päivä![]()
En ole vuosiin matkustanut junalla koiran kanssa mutta minä vain laitoin sen kiinni ja jätin siihen. Kannattaa erikseen ostaa "ison koiran paikka", niin on enemmän tilaa kuin normi-istuimella (eli siis vaunun päässä, jossa koiran voi laittaa kiinni vaunun päätyseinään). Jos on vain normipaikka, on tosi ahdasta ns. normikokoisen (labbis ja sitä isommat) koiran kanssa, kun mukana on varmasti vielä matkatavaraakin.
Oma koira pystyi aina pidättelemään koko matkan mutta olen nähnyt muutaman kerran, kun koiraa on pissatettu sanomalehtien päälle. Joskus, kun juna oli reilusti myöhässä ja oltiin istuttu siellä todella kauan toivoin, että omakin koira pystyisi tuohon mutta ei siltä luonnistunut. Oli sitten ihan ihan tuskissaan koko matkan.
sama... ite enimmäkseen alasti... vieraskoreena jonkin topin ja pikkarit tai shortsit saatan laittaa... muuten aikas kartzanjanena...Tärkeä pointti kyllä uutta kämppää hommatessa oli naapurittomat ikkunat, ei niitä vaatteita nyt koko aika jaksa![]()