Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vaikka en muuten kiitosta ole anelemassa tai näistä päivistä kummemmin perusta, olisihan se yksi päivä - isänpäivä - mukavaa herätä siihen että keittiössä kolisee ja muka olet heräävinäsi siihen kun muksu tulee herättää ja hakee aamiaiselle yms. Faktahan on että 5min tuon jälkeen päivä olisi täysin kuten muutkin päivät, itse siivoisit pudonneet tomaatit ja lapsi alkaisi kiukuttelee jos ei oo jotain ohjelmaa sunnuntaille.

Mutta joo, joku pieni romantisoinnin puuska iski kun muisteli miten itse äitienpäivänä vielä ydinperheen aikana koitti tehdä perus kliseiset jutut tytön kanssa äidille. Noh mut kolmevuotiaasta ollaan pyöritetty meidän omaa mini perhettä viikko/viikko systeemillä ja kuten aina, välillä on hermot kireällä mutta päivääkään en vaihtaisi näin isänä pois.

Eli teille jotka ette tänään sitä kuullu aamulla, toivotan oikein hyvää isänpäivää!

Faktahan on että 5min tuon jälkeen päivä olisi täysin kuten muutkin päivät

...ollaan pyöritetty meidän omaa mini perhettä viikko/viikko systeemillä ja päivääkään en vaihtaisi näin isänä pois.

Eli teille jotka ette tänään sitä kuullu aamulla, toivotan oikein hyvää isänpäivää!
Muokkasin vähän viestiäsi sopimaan mun aamuun, mä ajattelin kuitenki saada tänää isänpäivä ruuat ravintolas ja meinasinki iltapäiväl lähtä poikani kans johonki syömää. :)

Hyvää isänpäivää sinulle myös!

Mulla on ollut pääasiassa tosi kivoja isänpäiviä, muutamaa lukuunottamatta. En edes romantisoi niitä, vaan ovat olleet sellaisia että ihan herkistyy, mutta minkäs mahtaa. Kiitos @Wombut !

Onpa kiva ku löytyny ominaispaino joka pysyny jo puoli vuotta ihan samana, saa syödä vapaasti eikä paino nouse. Ennen jos söi jotain ylimääräistä niin heti tuli kilo puntariin.

Ärsyttävää kun kotona ei voi enää liikkua nakuna kun on ikkunoita joka sivulla ja asuu alimmassa kerroksessa. Ja haluais pitää kaihtimia auki päivisin, että tulee luonnonvaloa asuntoon. :cautious:

Minä asun ihan landella, 20km kaupunkiin, ei katuvaloja eikä juuri naapureita, mutta talo on mäen päällä ja keittiössä jos alastomana hyppelehtii niin näkyy suoraan ohi ajaville autoille jotka saapuvat toisesta suunnasta mutta oon ajatellut että ovat tarpeeksi kaukana antaakseni sen häiritä :LOL:

Kerrostalossa sai aina nakuilla ihan rauhassa ku kukaan niin ylös nähny. :ROFLMAO: Onpa ollut rauhallinen aamu, puoli yks tuli nousta sängystä ja kissat edelleen nukkuu miehen jalkopäässä. Awww.

No hitto, pitääkö munkin pidättää koko matka. Vissiin paastottava huomisaamu ja -päivä :LOL:
En ole vuosiin matkustanut junalla koiran kanssa mutta minä vain laitoin sen kiinni ja jätin siihen. Kannattaa erikseen ostaa "ison koiran paikka", niin on enemmän tilaa kuin normi-istuimella (eli siis vaunun päässä, jossa koiran voi laittaa kiinni vaunun päätyseinään). Jos on vain normipaikka, on tosi ahdasta ns. normikokoisen (labbis ja sitä isommat) koiran kanssa, kun mukana on varmasti vielä matkatavaraakin.

Oma koira pystyi aina pidättelemään koko matkan mutta olen nähnyt muutaman kerran, kun koiraa on pissatettu sanomalehtien päälle. Joskus, kun juna oli reilusti myöhässä ja oltiin istuttu siellä todella kauan toivoin, että omakin koira pystyisi tuohon mutta ei siltä luonnistunut. Oli sitten ihan ihan tuskissaan koko matkan.

En ole vuosiin matkustanut junalla koiran kanssa mutta minä vain laitoin sen kiinni ja jätin siihen. Kannattaa erikseen ostaa "ison koiran paikka", niin on enemmän tilaa kuin normi-istuimella (eli siis vaunun päässä, jossa koiran voi laittaa kiinni vaunun päätyseinään). Jos on vain normipaikka, on tosi ahdasta ns. normikokoisen (labbis ja sitä isommat) koiran kanssa, kun mukana on varmasti vielä matkatavaraakin.

Oma koira pystyi aina pidättelemään koko matkan mutta olen nähnyt muutaman kerran, kun koiraa on pissatettu sanomalehtien päälle. Joskus, kun juna oli reilusti myöhässä ja oltiin istuttu siellä todella kauan toivoin, että omakin koira pystyisi tuohon mutta ei siltä luonnistunut. Oli sitten ihan ihan tuskissaan koko matkan.

Tämäkin pidättää helposti, minä en välttämättä :unsure: Huomiselle menomatkalle en saanut ison koiran paikkaa, paluumatkalla ensi viikonloppuna onneksi on. Onhan tuo iso, yli 60cm..

Tärkeä pointti kyllä uutta kämppää hommatessa oli naapurittomat ikkunat, ei niitä vaatteita nyt koko aika jaksa :)
sama... ite enimmäkseen alasti... vieraskoreena jonkin topin ja pikkarit tai shortsit saatan laittaa... muuten aikas kartzanjanena...

kuva heeseekestä kun hän ryhtyy liikeMieheksi

vai onko hän Jossu muutaman vuoden kuluttua valmistuttuaan hienon/kalliin taskulaskimen vaativista opinnoista

368A1F87-8592-42A3-A7C6-EABD1018D510.webp

Back
Ylös Bottom