Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tiukka dieetti on säilynyt, ei munkkeja tänäänkään. Tai tietty niitä kalorittomia munkkeja vois imeskellä. Samoin kaloritonta sämpylää.

Hävytöntä!

Munkkipäivä

#pelkkä

B124270D-6428-4225-A50A-734C8F94F006.webp

Tämän viikon treenit on kyllä mennyt aivan pyllylleen, kun eilenkin jouduin skippaamaan oudon olon takia.
No jos tänään reipastuisi ja menisi (kunto)nyrkkeilemään, pienestä flunssasta viis.

Vitsi kun mä olen aivan kädetön näiden laitteiden kanssa. Mutta sain nyt tuon dual sim-puhelimen, ja en oikein ymmärrä tuota, että puhelin pystyy käyttää vain yhtä simmiä yhtä aikaa. Siis jos puhun toisessa, niin toiseen soittaville ilmoitetaan "puhelimeen ei juuri nyt saada yhteyttä" ja datat ei voi olla yhtä aikaa käytössä. Tai siis ymmärrän tuon, mutta toisin sanoen, kahta datapakettia on aivan turha olla sitten.

Tiukka dieetti on säilynyt, ei munkkeja tänäänkään. Tai tietty niitä kalorittomia munkkeja vois imeskellä. Samoin kaloritonta sämpylää.

Hävytöntä!
Itellä aavistuksen lähteny herkkujen syönti lapasesta, toki vielä ihan siistillä polulla ollaan. Huomenna kaks viikkoa ilman sikaria tai muita nikotiinituotteita.

Viikonloppuna juniorin synttärit, voi olla että tulee:
#lihavaolo

Itellä aavistuksen lähteny herkkujen syönti lapasesta, toki vielä ihan siistillä polulla ollaan. Huomenna kaks viikkoa ilman sikaria tai muita nikotiinituotteita.

Viikonloppuna juniorin synttärit, voi olla että tulee:
#lihavaolo
Mulla juuri tuon takia dieetti, lähti ihan lapasesta nimenomaan herkkujen syönti.

Kipsi poistettu, sormi edelleen turvonnut kuin cabanossi. 3vk lisää saikkua ja nyt pitäis alkaa hissuksiin käyttää tätä sormea. 4vk -3,5kg koska saikulla ei herkutella kotona.

nyt pitäis alkaa hissuksiin käyttää tätä sormea.
Kiva, että tulet Espooseen tänään :hyper: Aijaijai, miksi mä alennun näin huonoon huumoriin. Selvästi tämä toimiston kylmyys hidastaa aivotoimintaa.

Jumankauta, että mä vihaan marraskuuta. Ihanaa kun kohta on taas se aika, kun voi aamulla nousta auringonpaisteeseen ja kuulla lintujen viserrystä! En malta odottaa!

Jumankauta, että mä vihaan marraskuuta. Ihanaa kun kohta on taas se aika, kun voi aamulla nousta auringonpaisteeseen ja kuulla lintujen viserrystä! En malta odottaa!

Marraskuu eikä joulukuukaan ole niin pahoja mutta tammikuusta maaliskuuhun asti alkaa olla sitä pahinta aikaa.

Marraskuu eikä joulukuukaan ole niin pahoja mutta tammikuusta maaliskuuhun asti alkaa olla sitä pahinta aikaa.
Päinvastoin, tammi-maaliskuu on parasta aikaa! :)

Oli taas viime yönä häröjä unia, hikinen homo puristi munista niin että sattui ja joku nainen oli fillarin kyydissä tarakalla mun edessä ajelemassa ja tuuli heitti hameen ylös eikä sillä ollut pikkareita mutta teki pahaa kun oli niin laiha että luut törrötti ja pyllykin oli jäänyt siltä pyyhkimättä.
Joskus miettii onko sitä ihan terve päästään...

Back
Ylös Bottom