Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä en yleensä arvosta tätä työntekijöissä (sorry, ei pahalla). Itse tuen työnantajaa tekemällä äärimmäisen hyvän työpanoksen josta asiakas maksaa moninkertaisesti vs työnantajan minulle maksama palkkio. Vastavuoroisesti valkkaan reissuilla aina parhaan hotellin ja maukkaimman piffin firman kortilla. Näillä pienillä nyansseilla työpanoksen laadun kasvu on suurempi mitä firman kulu.

Mutta! Olen nykyään konsulttitalossa, jossa henkilöstön osaaminen ja tekeminen tuo tuloksen taloon. Ja sitä arvostetaan. Aiemmin olin firmassa jossa tuote toi tuloksen. Kaikki panostus meni tuotteeseen ja henkilöstö oli välitön paha josta piti säästää kaikin tavoin.
Minä olen pörssiyhtiössä, jossa halutaan silloin tällöin säästää enemmän kuin muulloin ja ei aina niin olennaisissa asioissa.
Firmahan tuskin menisi nurin minun puhelimesta mutta enpä jaksa esimiehellekään selittää, miksi tarvitsin kalleimman.

Tässä kun on raaadio nova ollut hetken päällä, niin k u k a t ä l l ä i s t ä j a k s a a k u u n n e l l a . T Ä H

Taitaa olla makukysymys, vähän sama fiilis suomipopista, jaajon kakkavitsejä minuutti ja ei jaksa enempää.

Vaihdoin radion äänikirjoihin ja äänikirjat podcasteihin. Tosin tänään mennen tullen ajo hiljaisuudessa.

Ajellessa kyllä menee podcastejä. Aiemmin äänikirjojakin, mutta enään ei ole niitä tullut nautittua.

Keskittymistä vaativa homma ei oikein kelpuuta kuin radion, kun muuten menee puolet ohi kirjasta tai podcastistä.

Yle Puhe on kyllä hyvä puuhastelukanava, jos haluaa asiaa, mutta ei ihan kaikkeen puheeseen ehdi keskittyä.

Nyt melkeen pelottaa että kohta loppuu reeni-into, lopetin pari kuukautta sitten salilla käynnin ja toisesta toiminnallisesta treenistä ollut jo pari kertaa poissa.
Motivaatio siihen miksi treenaa on hieman hakusessa kun itse en tunne hyötyneeni kurinalaisesta elämästä monen vuoden ajalta millään tavalla, toisaalta tuskin siitä haittaakaan on ollut kun en ole edes saanut itteeni rikki.

Nyt melkeen pelottaa että kohta loppuu reeni-into, lopetin pari kuukautta sitten salilla käynnin ja toisesta toiminnallisesta treenistä ollut jo pari kertaa poissa.
Motivaatio siihen miksi treenaa on hieman hakusessa kun itse en tunne hyötyneeni kurinalaisesta elämästä monen vuoden ajalta millään tavalla, toisaalta tuskin siitä haittaakaan on ollut kun en ole edes saanut itteeni rikki.

Itse taas tykkään itse treenaamisesta niin paljon että tulis treenattua vaikka ilman tuloksia. Mutta toki samalla koitan kehittyä jos samalla hikoamisella vaan onnistuu.

Mulla on ollut sellasta jojoilua koko treenaaminen kohta 6 vuotta, salilla käyty salilla käynti lopetettu ja alotettu ja taas lopetettu sitten vähän muitakin lajeja nyt on tää syksy ollut aika uuvuttava ettei oikein tunnu jaksavan raahautua treeneihin kun kotio pääsee.

Back
Ylös Bottom