Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kahvia ja laskunmaksua. Saatana.
Itellä aavistuksen lähteny herkkujen syönti lapasesta, toki vielä ihan siistillä polulla ollaan. Huomenna kaks viikkoa ilman sikaria tai muita nikotiinituotteita.Tiukka dieetti on säilynyt, ei munkkeja tänäänkään. Tai tietty niitä kalorittomia munkkeja vois imeskellä. Samoin kaloritonta sämpylää.
Hävytöntä!
Mulla juuri tuon takia dieetti, lähti ihan lapasesta nimenomaan herkkujen syönti.Itellä aavistuksen lähteny herkkujen syönti lapasesta, toki vielä ihan siistillä polulla ollaan. Huomenna kaks viikkoa ilman sikaria tai muita nikotiinituotteita.
Viikonloppuna juniorin synttärit, voi olla että tulee:
#lihavaolo
Kiva, että tulet Espooseen tänäännyt pitäis alkaa hissuksiin käyttää tätä sormea.
Aijaijai, miksi mä alennun näin huonoon huumoriin. Selvästi tämä toimiston kylmyys hidastaa aivotoimintaa.Jumankauta, että mä vihaan marraskuuta. Ihanaa kun kohta on taas se aika, kun voi aamulla nousta auringonpaisteeseen ja kuulla lintujen viserrystä! En malta odottaa!
Marraskuu eikä joulukuukaan ole niin pahoja mutta tammikuusta maaliskuuhun asti alkaa olla sitä pahinta aikaa.
Päinvastoin, tammi-maaliskuu on parasta aikaa!Marraskuu eikä joulukuukaan ole niin pahoja mutta tammikuusta maaliskuuhun asti alkaa olla sitä pahinta aikaa.

Ja iltapäiväkahvi perjantain kunniaks.

Missä sylverö
Päinvastoin, tammi-maaliskuu on parasta aikaa!![]()