Lääkkeeksihän ne vaan olivat nauttineet. Vodkaa. Eli sopivasti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiedä riittääkö tuohon pelkkä vodka, mutta kun hakee vielä vähän sävyjä metanolista, niin sillä varmaan lähteeNegative.
Semmonen kysymys tuli mieleen, että paljonko sitä vodkaa oli itänaapurissa nautittu kun saatiin idea laittaa maastokuorma-autoon moottoriksi pensakasi.
Semmonen kysymys tuli mieleen, että paljonko sitä vodkaa oli itänaapurissa nautittu kun saatiin idea laittaa maastokuorma-autoon moottoriksi pensakasi.
Ihmiset jotka uskoo tekevänsä voittoa ostamalla bitcoineja, ja paljonhan huumebisnestä pyöritetään bitcoineilla. Ostat coineja välittäjältä, ostat coineilla huumeita, diileri myy coinit välittäjälle. Ja joka välissä välittäjä tietenki ottaa pienen siivun itelleen. Ja kai noilla voi ostaa jo paljon ihan oikeissa nettikaupoissaki. Ei kai se ole normaalia valuuttaa kummempi. Jos ostat esim. välittäjältä coineja 5000€, joudut pulittamaan 5000€+joku % minkä välittäjä määrää. Eli välittäjätkään tuskin varsinaisesti realisoi coineja, ne samat coinit vaan pyörii omistajalta toiselle ja koko ajan sen arvo muuttuu. Käsittääkseni coineja on koko ajan vakio määrä (olikohan 21mil).-95 syntyny skidi paino bitcoineilla 3 miltsin verotettavat tulot. Googlasin kaveria niin oli joku lehtijuttu että thaikuissa siltä huijattiin 31 miljoonan euron arvosta bitcoineja.
Ite en vieläkään oo snaijannut tätä bitcoin juttua. Kuka niitä ostaa? ts. miten sä realisoit yhden bitcoinin 5500 euroksi? Ja tiiän että on välittäjiä, mutta miten se välittäjä realisoi sen?
Eikö meinaa käteen mahtua?Tuli uusi iPhone ja hitto tämä on liian iso.![]()
Mutta ei ollut valittavana SE:tä, joka on omaan käteen just sopiva.
#firstworldproblems
En tiedä miten pitäisi yhdellä kädellä nyt tekstailla eli ei.Eikö meinaa käteen mahtua?
Ei tämä ole kuin 7. Mutta siis niin kuin futherille kommentoin, ei yhdellä kädellä käytettävä. Tai sitten mulla on liian pienet kädet.Mikä luuri? XS Max?
Mulla oli joskus 6+. Se oli sopiva. Oon tottunut pitelemään isoa jo teini-ikäisestä asti. Nykyinen on firman antama, niin ei ollut saatavilla 8. Liian pieni.
Tirsk.ajattelin kiireessä saavani saman kokoisen kuin vanha SE.
Minuu ärsyttää, kun nykyinen luuri alkaa osoittaa uupumisen merkkejä, mutta kaikki semmoiset, joista olen haaveillut, on ihan kauhean isoja mötjäkkeitä! Joku 5" ois ihan sopiva, mut ne on sit iphoneja ne pienemmät. Ja minä en oikein noista omenoista välittäisi...Tuli uusi iPhone ja hitto tämä on liian iso.![]()
Mutta ei ollut valittavana SE:tä, joka on omaan käteen just sopiva.
#firstworldproblems
Tuin työnantajaa valkkaamalla halvimman mahdollisen.