Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikähän siinä on kun tuntuu että on helpompi sortua epäterveellisen ruoan syöntiin kuin syödä terveellisesti, kai se on vain korvien välissä.

Syön suruuni, olen läski.

Toimisikohan jos joku toinen sanoisi mitä syödä kun oma auktoriteetti ei riitä egolleni?

Elämän ensimmäinen lihaton lokakuu pian ohi. Yllättävän helppoa oli. Oma paino pysyi n. 78kg. Punttiakin jaksoi hyvin nostaa. Huomenna aion syödä lihaa.

Olo oli sen verran ikävä, että lähdin töistä jo klo 12. Järkyttävä kuvotus koko päivän. Työkaverin valmisruuan haju oli sietämätön. Raskausuni ja raskausoireet. Onneksi luotan miehen vasektomiaan.

Nyt olo on paranemaan päin ja pystyn jo juoda vettä. Jos tästä vielä pääsis itse tanssitunnille, kun joudun sinne huudeille saattamaan likan kuitenkin. Hän menee elämänsä ekan discoon (+halloween-bileisiin). :giggle::giggle:

Edit. Niin ja mä olen myös tunnesyöppö. En pysty hallita syömistä enkä tunteita ollenkaan.

Voi hyvänen aika, PS4 storessa olis Castlevania Requiem, joka sisältää Rondo of Bloodin ja Symphony of Nightin. Taitaa olla pakko-ostos 20e hintaan! Tämä tietää viikonlopuksi kevyttä Castlevania-maratonia!

Jaa, huomenna köröttely lahteen. Joutuu varmaan uhrautumaan ja syöttämään itsensä Danbereella, Kauppurissa. Voi harmi. :kuola:

45224357_2277568908952094_1298847214671495168_n.jpg

Back
Ylös Bottom