Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaaha, hämmentävää kun näkee niin elävää seksiunta, ettei tiedä pitäisikö huolestua murtovarkaista vai go with the flow. Valitsin jälkimmäisen ja siltikin jäi saanti vähäiseksi, prkl herätyskello.

Tämän kuun kilometrit >4600.
Harmittavasti vaan puolet takaisin laskutettavaa.

Mutta noin kaikkinensa, tänä vuonna taitaa tulla kilometreja vähemmän kuin viime vuonna. Vähemmän harrastuskilsoja.
Vaikka vielähän tässä ehtii pari kuukautta ajella. Seuraan kilsoja: Huvin vuoksi.

SeXXXi unta täälläkin, tosin sama ärsyttävä juttu että herää liian aikaisin... tai pitäisikö miehenä sanoa että just oikeella hetkellä *youknowwhatimean* =)

Mä näin unta, että olin raskaana. Ja edellisenä yönä näin unta, että mulla oli veritulppa kädessä.

Noin muuten aamu onkin mennyt taas vessassa juostessa, kun erehdyin juomaan eilen pepsiä. Olen 90% varma, että vatsani/suolistoni ei siedä enää colajuomia. :unsure:

Täytyy kyllä nyt kehua vaihteeksi Toria. Meillä sauna oli liitoksiaan myöten jo täynnä tyhjennettyjä banaanilaatikoita (koska sinne olin ne dumpannut) enkä olisi niitä jaksanut alkaa litistellä ja täyttää niillä taloyhtiön roskista. Ilmoitus toriin siis! Tunnin kuluttua ilmoituksesta sovittuna haku laatikoille täksi iltapäiväksi. Se on kyllä hyvä kun ilmaiseksi antaa niin pääsee melkeinpä mistä vain eroon hyvin helpolla.

Minä näin unta että poltin tupakkaa. Ja taas hurjan levoton yö vaikka taisin nukahtaa heti. Onneksi vika aamuherätys tällä viikolla.

Jaaha, hämmentävää kun näkee niin elävää seksiunta, ettei tiedä pitäisikö huolestua murtovarkaista vai go with the flow. Valitsin jälkimmäisen ja siltikin jäi saanti vähäiseksi, prkl herätyskello.
Mullahan on tietty se sun avain vielä, että ei sitä tiedä... Tosin jos se oli miellyttävä uni, niin ei se sitten.

Joko tehdään työt liian nopeasti tai liian hitaasti. Oliskohan täällä jotain sopivaa välimallia täällä töissä :cautious:

Mä näin unta, että olin raskaana. Ja edellisenä yönä näin unta, että mulla oli veritulppa kädessä.

Noin muuten aamu onkin mennyt taas vessassa juostessa, kun erehdyin juomaan eilen pepsiä. Olen 90% varma, että vatsani/suolistoni ei siedä enää colajuomia. :unsure:

Noi colajuomathan toimii hyvin mm. suolitukosten avaajana etten ihmettele, jos juoksuttaa vessassa.

Back
Ylös Bottom