Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voidaan sopia jo 9.12.
Eilisen ja tämän päivän opetuksen aiheet! Voin vielä pyrkiä saliin seuraamaan, jotta ammattitaito on vähintäänkin korkeinta mahdollista tasoa.
Kajsna ei ole urologi, mutta voi silti vilkaista. Ja vähän höyläistä.
Mullahan on tietty se sun avain vielä, että ei sitä tiedä... Tosin jos se oli miellyttävä uni, niin ei se sitten.Jaaha, hämmentävää kun näkee niin elävää seksiunta, ettei tiedä pitäisikö huolestua murtovarkaista vai go with the flow. Valitsin jälkimmäisen ja siltikin jäi saanti vähäiseksi, prkl herätyskello.
Onko pidetty joku pakkismiitti?
View: https://www.instagram.com/p/BpkutM9g9p6/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=14iawvmc6l942
Ei sentäs, sanomista tulisi. Arkisin aamulla pelkkä sumpin pihautus.Mites offtopikin väellä, onko levyt hävitetty?
Täällä on jäljellä vain kauhea pöly!Mites offtopikin väellä, onko levyt hävitetty?
Mä näin unta, että olin raskaana. Ja edellisenä yönä näin unta, että mulla oli veritulppa kädessä.
Noin muuten aamu onkin mennyt taas vessassa juostessa, kun erehdyin juomaan eilen pepsiä. Olen 90% varma, että vatsani/suolistoni ei siedä enää colajuomia.![]()