Lidlissä on kuulemma irtonamuja myynnissä, jos on lähellä niin käypä katsomassa.Mikä pettymysten ilta! Lähin filmtown on lopettanut kuukausi sitte ja olis karkkihimo. Onko tässä elämällä enää mitään tarkoitusta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lidlissä on kuulemma irtonamuja myynnissä, jos on lähellä niin käypä katsomassa.Mikä pettymysten ilta! Lähin filmtown on lopettanut kuukausi sitte ja olis karkkihimo. Onko tässä elämällä enää mitään tarkoitusta.
olen viettänyt nyt yli viikon ,illat, asuinhuoneisto-olosuhteissa, alkaa tympimään
tänään olisi paikkakunnallamme tarjoilla tämmöstä, täytyy harkita, ei huono
View: https://youtu.be/FsW2_jiQca8
Mikä pettymysten ilta! Lähin filmtown on lopettanut kuukausi sitte ja olis karkkihimo. Onko tässä elämällä enää mitään tarkoitusta.
Pipari kaikissa muodoissaan maistuu. Vaikka suklaareunuksella. Tai päällysteellä.Minä ostin noita piparkakkujen makuisia Dumleja ja on kyllä hyviä. Oikeastaan niin hyviä ettei tee mieli kaikkia syödä kerralla.
E. Yritin välttää sanaa pipari, koska futher ja gontsa. Mutta pakko se on, piparin makuiset Dumlet on hyviäääää.
Ai niin. Voi vit.Vieläkö sama säbäpelaaja on rairoitettuna patterissa?
Minä ostin noita piparkakkujen makuisia Dumleja ja on kyllä hyviä. Oikeastaan niin hyviä ettei tee mieli kaikkia syödä kerralla.
E. Yritin välttää sanaa pipari, koska futher ja gontsa. Mutta pakko se on, piparin makuiset Dumlet on hyviäääää.
Joo, käyrät paistettiin.Saikohan @Heatseeker tulet pystyyn.
Itse myös täällä juuri kokkaan samaa evästä.
katso liitettä 151705
Se on just noin.Silloin kun on todellinen Karkintarve, se voidaan täysin tyydyttää vaan filmtownin valikoimalla. Jos tyytyy ässälaarien antimiin, jää jotain kaivertamaan ja sama operaatio pitää toistaa seuraavalla viikolla. Tosin se täytyy tehdä ehkä joka tapauksessa.
Annoitko edes vaivanpalkkaa?Kaveri vaihtoi ja pesi renkaat sekä pesi auton. On se hyvä, että on edes yksi kaveri.
Rahalla selvisi. Annoin rahaa vaikka ei pyydetty.Annoitko edes vaivanpalkkaa?
Raotitko nahkalompakkoa?
Vai heitikö huulihölkälle?
Lauantain MASSIIVISIN antikliimaksi.Rahalla selvisi. Annoin rahaa vaikka ei pyydetty.