Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käännät isommalle, niin tulloo lämpöö lisää.
Mutta, kerro hälle että se on kuulemma hyvä. Joten pelailla voi vaikka keväämmällä. Näin ainakin olen lukenut rivien välistä watsappiryhmissäni.Myöskin yksi muuttoapulaisista piilotti jäynänä lord husbandin vastaostetun Red Dead Redemptionin johonkin näistä kymmenistä, kymmenistä laatikoista eikä suostunut kertomaan, mihin sen laittoi![]()
Kiukuttelet vaan ku et ite keksiny.Mitä vittua mä just kuulin? Odottaville äideille myydään jotain helvetin Bola-koruja sun muita kilkuttimia mitkä roikkuu mahan päällä ja kuulemma rauhoittaa kilinällään kohdussa olevaa vauvaa. Sillä onkin siellä varmaan ihan järjetön stressi muuten. Ensin nauroin, mutta nyt olen ennemminkin hämmentynyt. Aivan uskomattoman paska idea ja aivan uskomatonta paskaa, että joku taitaa oikeasti tienata tuollaisilla.
kilkuttimia mitkä roikkuu mahan päällä
Mä olen paska bisnesmies. En usko tienaamiseen ihmisiä huijaamalla. Olen kuullut, että jotkut äidit jättää aivonsa synnytyslaitokselle, mutta näköjään se alkaakin jo aikaisemmin.Kiukuttelet vaan ku et ite keksiny.
#ajankuluksi #14.00R20
Laita Gustav kanuuna tohon hytin taakse.#ajankuluksi #14.00R20
Lavalle vois laittaa kunhan sen ensin saa paikoilleen. Lavalle on ehdotettu myös saunaa, ja jonkunlaista majoitusratkaisua.Laita Gustav kanuuna tohon hytin taakse.
majoitusratkaisua