Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä voi ristus. Isältä sais kieltää ebayn tuon käytön tai sinne sais olla joku yläikäraja ettei eläkeläisillä ole sinne mitään asiaa. Se usein tupeksii jotain noiden ostoksiensa kanssa ja minä ne joudun aina selvittämään. Tosin kerran suututin yhden amerikkalaismiehen aika pahasti, mutta sai ne silti kaupat tehtyä.

15k :whistle:

IMG-20181011-WA0014.webp

Aivan mahdoton tehtävä, kun ei sitä lääkäriin saa millään. Säähän voisit sinne vatulle mennä ja kertoa sitte miltä se kolonoskopia tuntu!

No hmpf.

Ähtäriin pandoja katsomaan. Vokotti varmaan tuntisi syvää yhteenkuuluvuutta pandojen kanssa.

No hmpf.

Ähtäriin pandoja katsomaan. Vokotti varmaan tuntisi syvää yhteenkuuluvuutta pandojen kanssa.

Oon ehdottanu joskus, että käytäis Ähtärissä, mutta ei se halunnu sinne. Olisko vielä ideoita?

Minun pitäisi mennä nukkumaan, sillä huomenna valloitan pääkaupunkiseudun! Lähdetään ebay-tupeksijan kanssa roadtripille.

Miten voi ihminen mennä sekaisin askeltekniikoissa kun yhdistää siihen vielä lyöntitekniikat, olisin helppo vastustaja kun alkaisin tanssimaan kesken matsin sotkeutuen omiin jalkoihin. :LOL:

Ehkä päällekävijä säälisi sen verran että antaisi periksi. :whistle:

Back
Ylös Bottom