Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs homostelua harrastat?

krav maga, tänään käytiin vähän läpi lyöntejä ja askeltekniikkaa samanaikaisesti yms.

Potkut on kivoja niitä tuli han moo do aikana hinkattua, krav magassa toisaalta ei taida olla niitä kaikkia etukierto, takakierto yms potkuja.

eikös tänää ole tietokilpailupäivä?
on

20039841.gif

Jee kohta parturiin ja sitten myynti-ilmoitus nettiin. Uusi Facebook profiili ja mitä niitä muita höpö höpöjä on. Myynti-ilmoitushan se mielestäni on, esitellään itseään mahdollisimman hyvässä valossa ja kaupataan sitä omaa pakettia. Eli myydään persettä jumalauta :ROFLMAO:

Tiiriön cittarin kahviossa kahvittelun keskiviikkona, ja siinä viinerimunkki. Niin oh-hoh, ostin vielä mukaan pari kun oli aivan tolkuttoman hyviä. Nää Fazerin sun muut, ei mitään jakoa.

Vietin illan Hoplopin disco-huoneessa 18 ekaluokkalaisen kanssa tyttären synttäreitä juhlien. Tiesin, että migreeni räjähtää päälle ennemmin tai myöhemmin. :LOL:

No tänään etätöissä onneksi muutenkin, koska koiralla ripuli. Yritän välttyä siltä yhdeltä paskayrjöräjähdykseltä, joka mua kerran odotti työpäivän jälkeen.

Minä odotin, että @futhermucker olisi minulle tässä Hämeenlinnan kohdilla vilkuttelemassa tai pitämässä jotain tervetuliaisjuhlia, mutta ei. Jatkan sitten matkaa, kun mitenkään ei ole huomioitu.

Back
Ylös Bottom