Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#tsek

etenkään omia juhlia en juhli

esim. 30v syntymäpäivä, pihviravintolassa yksin, henkilöautolla! juhlajuomana siis vesi!

taas tuo possukuski on parkkeerannu tuonne NAISten tenniskentän viereen

Oman 30v päiväni sattumoisin muistan. Ainoa kerta kun "vieraita" enemmän kuin yksi. Se jälkimmäinen päivä risteilyillä, tiedättehän? Sviitillinen krapulaisia pakkisristeilijöitä lauloi minulle. :barefoot:

e: tämän päivän bileet, kiinalaista noutoruokaa. Koska intialainen (nepalilainen) on remontissa.

Onnea vaan @TJJ syntymäpäivälahjaksi voisit kertoa kuinka kauan tämä minun ns. vitun-kiertäjäkalvosin oikein paranee. Penkkiä viimeks muistaaksein elokuussa, nyt tosin pystyy jo nosteleen limput tankoon. Pitkä matka silti, että vois penkata tai edes punnertaa.

Onnea vaan @TJJ syntymäpäivälahjaksi voisit kertoa kuinka kauan tämä minun ns. vitun-kiertäjäkalvosin oikein paranee. Penkkiä viimeks muistaaksein elokuussa, nyt tosin pystyy jo nosteleen limput tankoon. Pitkä matka silti, että vois penkata tai edes punnertaa.

Minulla kesti aikanaan 7kk että sain tyhjän tangon liikkumaan alas asti.

e: 3-6kk kunnon fyssarin kuntoutuksessa voi odottaa jo apuja

Viimeksi muokattu:
7DC5E57D-5DF4-4399-BFCF-026BC4950879.webp

On se vaan kumma kuinka monta sähköpostia, puhelua ja tapaamista pitää olla että saa lukemattoman määrän erilaisia dokumentteja ennenkuin pääsee edes hakemaan rakennuslupaa.
Nää on muuten asioita joissa kannattaa maksaa ammattilaiselle joka osaa/handlaa hommat ja hoitaa suurimman osan sinun puolesta sekä tuntee lukemattoman määrän erilaisia kontakteja joilta saa rahaa vastaan näitä dokumentteja.

Joo, en ymmärrä kuinka työmaalla tarvitaan nykyään isompi läjä paperia kuin terästä ja betonia. Kuka helvetti kaiken sen typerän ja hyödyttömän byrokratian on keksinyt ja miksi?

Joo, en ymmärrä kuinka työmaalla tarvitaan nykyään isompi läjä paperia kuin terästä ja betonia. Kuka helvetti kaiken sen typerän ja hyödyttömän byrokratian on keksinyt ja miksi?

Se byrokraatti joka niitä papereita siirtelee pöydällä nipusta toiseen.

Monessa hommassa helpottais kun siitä duunarin ja ison pomon välistä kaikki väliportaan pikkupomot.

Minulla kesti aikanaan 7kk että sain tyhjän tangon liikkumaan alas asti.

e: 3-6kk kunnon fyssarin kuntoutuksessa voi odottaa jo apuja
Tänks, itellä mennyt joskus vähän miedommin, joku ylirasitus, sillon meni reilussa kk:ssa.

Tarttee varmaan raahautua sinne fyssarille. Oon aatellut ettei sinne kannata mennä viä kun liikeradat on niin kipurajoittuneita. Vaikka varmaan just nyt tarttis mennä. Lähete kyllä löytys.

#ikäkriisi!

Mietin tässä juuri, että en ole oikein juhlijatyyppiä. En lähtisi edes omille synttäreilleni.

No mutta sä nyt edes näytä nelikymppiseltä, jos et sitte viime näkemään oo aivan kauheesti rupsahtanut. Ei vaines, mulla oli kolmekymppisten aikaan ihan kauhia ikäkriisi. En tiä onko oikein vieläkää loppunu.

Emmäkää oikein ole. Inhoan juhlien järjestämistä ja niissä olemista. Viihdyn niissä sen verran vaan minkä tarvii.

Vokotin ajattelin kyllä viedä juhlimaan jonnekin, mutta en vielä tiedä minne. Inarin Essolle ehkä.

HerrFuter tekee varmaan lähtöä kuntoilusalille, koska:

panen maata

Back
Ylös Bottom