Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miksi työmatkoihin pitää aina tunkea dinnereitä.
Eikö voisi vaan tilata pizzan huoneeseen ja pari lasia punkkua.
Voisin jättää väliin sen kaiken sosialisoinnin. Kaikilla kielillä.

Onneksi muutaman viikon päästä olevaan reissuun liittyen ilmoitettiin jo kutsussa, että dinner on vapaaehtoinen.
Ilmoitin välittömästi: En tule.

NI! ja afrikkaan myydään kaikki romut jotka ei enää euroopas ketään kiinnosta, liikennevälineet siis

siksi että nekin raukat pääsevät joskus ulkoilemaan joita ei kotioloissa ulos lasketa
Olen kyllä miettinyt samaa. Joskus olen kuullutkin jotain sellaista, että työpaikan riennot on ainoita, kun joku pääsee viihteelle ilman puolisoa.
Huh.

Mutta kun tosiaan itse voi mennä käytännössä miten haluaa (ja en edes mene, kun ei kiinnosta mutta harrastan paljon yksinäni), niin nämä on lähinnä rasite ja vain ylipitkä työpäivä. Punaviinillä ja odottaen, milloin voi lähteä omaan huoneeseen. Nukkumaan.

Vahvasti sitä mieltä, että tämä kuuluisi muutamalle tämän ketjun ihmiselle, mm. @Mursuke

https://www.tori.fi/vi/51064766.htm

0814635767.jpg

Ihan kuin olisin hieman kiinteytynyt.
Mutta ihan kuin elämästäni olisi myös viety ne ainoat ilon rippeet ja päivieni piristäjät.

Vihaan syksyä ja talvea ja tätä paskasäätä ja sitä että tänäänkin kastuin ja palelluin monta kertaa. Ja joo oikeat vaatteet ja asenne, lässynlässynlää. Tämä on aivan kurapaskaa ja mä aion olla näin huonolla tuulella huhtikuuhun asti.

Vihaan syksyä ja talvea ja tätä paskasäätä ja sitä että tänäänkin kastuin ja palelluin monta kertaa. Ja joo oikeat vaatteet ja asenne, lässynlässynlää. Tämä on aivan kurapaskaa ja mä aion olla näin huonolla tuulella huhtikuuhun asti.

Tsek. Kesää odotellessa.

nii just

nyt on juuri hyvä sää harrastaa

kesällä esimerkki: kuntoilusalijumppa tai reipas polkupyöräily, suoritettuna alkuillasta -> hikoilu loppui joskus alkuyöstä

Mun mielestä näissä keleissä ei oo mitää vikaa. Hiton kiva kun on vihdoin viileää.
Samaa mieltä. Minulle vuoden paras aika on vasta tulossa!

Ja kun harrastaa koko vuoden pääasiassa ulkona, niin lässynlää oikea pukeutuminen on ihan totta. :barefoot:
Paksut vaatekerrokset on ihania ja mukavia! On ihanaa tulla ulkoilun tai ulkotreenien jälkeen kotiin ja ottaa kuumaa kaakaota tai mennä melkein suoraan saunaan.

Ja vihdoin on sen verran viileää, ettei mieskään ihmettele villasukkiani ja kerrasto päällä nukkumista.
Heinäkuussa kysyi että tarkenenko varmasti.
Varmaan vittuili. Ehkä. :cautious:

Ja vihdoin on sen verran viileää, ettei mieskään ihmettele villasukkiani ja kerrasto päällä nukkumista.
Heinäkuussa kysyi että tarkenenko varmasti.
Varmaan vittuili. Ehkä. :cautious:
Suosittelen kasvattamaan omaa karvapeitettä mahdollisimman pitkäksi, ja mitä moninaisimpiin paikkoihin kehollasi!

Ja varsinkin sillälailla, että se limainen karvatollukka menee kunnolla kurkkuun.

E. Ei omaan.

Back
Ylös Bottom