Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Rtg kuvat saa itselle pyytämällä rtgstä, yleensä cd:stä veloittavat muutaman euron. Sitten voit teettää vaikka t-paidan kuvasta.

Paitsi kuvaformaatti on joku sillisalaatti, jota ei saa auki kuin levyllä olevalla ohjelmalla. Eikä muunto-ominaisuutta.

Piti hoitaa edellinen avatarini kuvakaappauksella ko. ohjelmasta.

Vaimo kävi taannoin kuvauttaas rekkujen lonkat. Maksoi hunajata. Lääkäri sitten poltti kuvat CD:lle.

Vittu CD:lle?!! Ihme kun ei lerpulle.

Ainoo mihin menee CD on vitunaikainen vanha pleikka 3. Soittelin porukoille et onks teillä sellasta konetta mis olis CD asema. Ajeltiin 45km jottai sai cd:n auki niin sielläkin oli joku ihme .exe ohjelma ja kuvat siinä. Eijjumalauta. Hope ihmispuolella paremmin.

Vaikka periaatteessa kaikki on ihan selvää
Tänään lähti kuvia, että onkohan kaikki ihan ollut selvää, kun pari viikkoa sitten maalattu alkaa kukkia.

IMAG1089.webp

Tähän voisi sanoa, että kaikki tarvis tehdä itse, mutta ei jaksa

Varmaan pitää lasku maksaa vasta keväällä, niin näkee onko maaleja enään missään. Ammmmattilaisia, nääs.

Enemmänkin on huvittavaa, että joka sählääjälle on nyt niin paljon töitä, kun jaksaa painaa. Taantuma sit korjaa taas tilanteen.

Hihihi.. Porilainen Pieruperse on niin loistava. Vokot ei ymmärrä tätä

Vittu heit vaa läppä tost ni mä vedä lättyy! Ei mar, ei mikkää paskempi sarjakuva. Jäätävän hyvä!

Näin paikallisena olen tietysti puolueellinen, mutta on kyl fingerporin kanssa parasta tänä pänä. (Pitää silti aina muistuttaa etten ole Porista vaan paikasta jossa parin tuhannen serkun kanssa kasvettiin)

2017_pori_pyorakarhu_rgb_72dpi_470.png

Hope ihmispuolella paremmin.

Eijjole. Ihan järkyttävän paskoja ja hitaita ne ohjelmat vielä mitä niissä CD-levyissä on.

Mutta se täytyy sanoa, että jos tietokoneiden hoivaaminen ja tilastojen klikkailu vituttaa tässä hommassa, niin digitaaliset rtg/ct/mri kuvat on ehkä paras parannus mitä tietokoneet tähän hommaan ovat tehneet. Niin kauan kun saa katsella niitä kuvia sairaalan ohjelmissa suoraan verkosta, eikä tarvi niitä fakin CD-levyjä käyttää.

e: eipä munkaan työkoneessa ole cd-asemaa, polin koneissa on, mutta onneksi kuvien siirto eri terveydenhoidon yksiköiden välissä toimii sähköisesti ilman ceedee-levyjä.

Viime yönä ei ees ollut mitään pampputilanteita, selasin vaan kämppäilmoja liian intensiivisesti illasta... Mutta tuli pienet mikrounet työpöydän ääressä, ehkä tästäkin päivästä vielä kunnialla selvitään.

"Kylläpä tuli vankka tyttö noutamaan!

Papparainen ilahtui, kun kävin hakemassa toimenpiteeseen. Toiset tykkää muhkummasta.

Voi nää on niin ihania! Mä olin joskus yhden paapan mielestä mahrottoman komia nainen ja hän olis halunnut mut miniäksi heille. Ei se muistanut, että sillä oli jo miniä... ja poikakin oli jo eläkeiässä.

Huhheijaa ja hellät tunteet. Tohtorille hatunnosto hienosta vedosta. Minä voisin sen kunniaksi ottaa pienet torkut sohvalla, jotta jaksaa taas mähistä reeneissä.

Back
Ylös Bottom