Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi työmatkoihin pitää aina tunkea dinnereitä.
Olen kyllä miettinyt samaa. Joskus olen kuullutkin jotain sellaista, että työpaikan riennot on ainoita, kun joku pääsee viihteelle ilman puolisoa.siksi että nekin raukat pääsevät joskus ulkoilemaan joita ei kotioloissa ulos lasketa
Vahvasti sitä mieltä, että tämä kuuluisi muutamalle tämän ketjun ihmiselle, mm. @Mursuke
https://www.tori.fi/vi/51064766.htm
![]()
Vihaan syksyä ja talvea ja tätä paskasäätä ja sitä että tänäänkin kastuin ja palelluin monta kertaa. Ja joo oikeat vaatteet ja asenne, lässynlässynlää. Tämä on aivan kurapaskaa ja mä aion olla näin huonolla tuulella huhtikuuhun asti.
Samaa mieltä. Minulle vuoden paras aika on vasta tulossa!Mun mielestä näissä keleissä ei oo mitää vikaa. Hiton kiva kun on vihdoin viileää.
Suosittelen kasvattamaan omaa karvapeitettä mahdollisimman pitkäksi, ja mitä moninaisimpiin paikkoihin kehollasi!Ja vihdoin on sen verran viileää, ettei mieskään ihmettele villasukkiani ja kerrasto päällä nukkumista.
Heinäkuussa kysyi että tarkenenko varmasti.
Varmaan vittuili. Ehkä.![]()
Vihaan syksyä ja talvea ja tätä paskasäätä ja sitä että tänäänkin kastuin ja palelluin monta kertaa.
Minä vihaan tällä hetkellä vain yleisesti kaikkea.