Mutta seuraat Suomi futista?En seuraa qsisia tv-sarjoja. Ettäs tiiät.
Joo, huomaa että haluat laadukasta katseltavaa...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mutta seuraat Suomi futista?En seuraa qsisia tv-sarjoja. Ettäs tiiät.
Ois paha jos olis vkl lehdet lukematta.Kuva-arvoitus. Kuka on kuvan herraskaismies?
![]()
Täytyy sopia joku salainen "alan miehet" tervehdys.Tehdään näin. Jos ei muuta, niin munk+kaff. Tuun kans samoihin aikoihin.
Sovitaan pelimerkit vielä lähempänä.
Onko tuo Halvari?Kuva-arvoitus. Kuka on kuvan herraskaismies?
![]()

Onko tuo Halvari?![]()
Suurista suomalaisista tulikin mieleen, kattokos kuntit nyrkkeilyä. Oon todella kotimaa-henkinen joo, mutta stna että oli hidas mätisäkki meidän painajainen. Lujaa lähtee nyrkki, mut jos Antti Joosua tulis kehään niin olis aika mäiskettä se. Loppuis kunto robbelta ekassa erässä.
Muistan kun Halvari "väitti" aktiiviaikanaan, että painoi noin 130kgNo Mikahan se! Paistattelee iltapäivälehdissä, siksi että on kiloja karissut. Piti oikein googlaa että ei siitä niin pitkä aika oo kun työnsi. Vittu ohan siitä pitkä aika.
Suurista suomalaisista tulikin mieleen, kattokos kuntit nyrkkeilyä. Oon todella kotimaa-henkinen joo, mutta stna että oli hidas mätisäkki meidän painajainen. Lujaa lähtee nyrkki, mut jos Antti Joosua tulis kehään niin olis aika mäiskettä se. Loppuis kunto robbelta ekassa erässä.
Tulihan se katottua. Robbe vois muutaman iskun enemmän väistää, mutta näytti se nyt vähän paremmalta kuin viime vuosien matsit. Toki ei oo mitään asiaa Joosuan kanssa samaan kehään.No Mikahan se! Paistattelee iltapäivälehdissä, siksi että on kiloja karissut. Piti oikein googlaa että ei siitä niin pitkä aika oo kun työnsi. Vittu ohan siitä pitkä aika.