Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko @Joxuz jo silittänyt ostohousut valmiiksi?

Itse kävin tarkistamassa kärrystä rengaspaineet ja valojen toiminnan. Vielä pitää lastata autoon kuormaliinoja ja tietysti käteistä.

Tiistaina töiden jälkeen moottorimarssi Tanpereelle.

Taas valokuvien käsittelysession jälkeen tekisi mieli hakata kamera tuhannen päreiksi, mutta kun se vika ei ole kameran että kuvat on puosta.

Katselin kaupassa jarruvaloja aka Berliininmunkkeja, mutta ei tehnyt mieli. Ei omari tai mustakaan innostanut yhtään.

Ostin paljon parempaa herkkua.

Jos koetat välillä kuvata jotain muuta kuin niitä?

esimerkiksi sosiaalidemokraattien teloituspaikka&joukkohauta

#ajankuluksi

6C4373F8-734B-41D1-9310-34E754C684E5.webp

Parasta kotona on, kun yksikään mummo ei vieressä koko ajan valita ”ai ai ai ai, voi voi voi voi, kuka mua auttais, voi minua, oi oi oi oi”. Tai vastaavasti mummo luulee, että aina kun jotain puhuu niin puhuu hänestä.
Niin, ja saa käydä vessassa ihan kaikessa rauhassa.

Ostin uudet nauhat ja mehiläisvahasin vanhat vaelluskengät eilen ja tänään Prismasta löytyi 69,90 nastakengät just sellasilla ominaisuuksilla mitä halunnutkin (puolipitkä varsi, kevyehkö, gore, enempi kuin muutama nasta), pitkään jääny ostamatta kun aina niin pitkä hinta noissa ja siltkin ominaisuudet ei aina ihan kohdillaan.

Prässättynä odottavat. Mitään maata mullistavaa ei ole putkahtanut, mutta vedellään käteen hansikkaat, jos ei ostettavaa ole.
Hyvä!

Käydään nauttimassa kahvit&munkit jos ei muita hankintoja tehdä.

Oon heti aamulla 0800 portilla odottamassa sisäänpääsyä, itseä kiinnostavat tuotteet on laskelmieni mukaan huutovuorossa aamupäivällä.

Back
Ylös Bottom