Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja niin on taas maanantai. Neljän tunnin yöunet takana, mutta ainakaan nyt ei väsytä toki väsymys iskee jossain vaiheessa päivää, todennäköisesti siinä vaiheessa päivää kun kotiin pääsyynkin on vielä liian kauan.

Yllättäen unta riitti ihan illasta aamuun tolkullinen määrä, vaikka eilen menin takaisin unille klo 10 ja nousin vast 11:40. Vissiin mies vähän helvetin uupunut. :coffee:

Nyt työmaalle ja sit ehoton: sumppi.

On muuten yllättävä fiilis kun iskee kesken aamuvalmisteluiden aivan kaamea cachätä. Siinä sitten metästät itelles vessan ja pikkasen kun löysäs sulkijalihaksen käsijarrua niin pörinällä pönttö täyteen. Palkallinen :kakka:

Kuva-arvoitus. Kuka on kuvan herraskaismies?

0ec08f1cdd204a82a8e896a3cf4d5b50.jpg.webp

Se ois kurja, kun ois ollut asiakkaan valmistelut kesken ja ei ois vessaan kerennyt. Ois ollut komee rantu puntissa.

Täällä myös, sumpin pihautus.

Onko tuo Halvari? :eek:

No Mikahan se! Paistattelee iltapäivälehdissä, siksi että on kiloja karissut. Piti oikein googlaa että ei siitä niin pitkä aika oo kun työnsi. Vittu ohan siitä pitkä aika.

Suurista suomalaisista tulikin mieleen, kattokos kuntit nyrkkeilyä. Oon todella kotimaa-henkinen joo, mutta stna että oli hidas mätisäkki meidän painajainen. Lujaa lähtee nyrkki, mut jos Antti Joosua tulis kehään niin olis aika mäiskettä se. Loppuis kunto robbelta ekassa erässä.

Jaahas suorituspaikalle selvitty jo ja löysin uuden kynätaskunkin, varsin aikaansaava olo. Kaikki muutkin onneks yhtä kuonassa, kommunikaatio tapahtuu yhden sanan lauseilla.

Suurista suomalaisista tulikin mieleen, kattokos kuntit nyrkkeilyä. Oon todella kotimaa-henkinen joo, mutta stna että oli hidas mätisäkki meidän painajainen. Lujaa lähtee nyrkki, mut jos Antti Joosua tulis kehään niin olis aika mäiskettä se. Loppuis kunto robbelta ekassa erässä.

Oli hyvin hanskattu. Ei ollut mikään random taksikuski ja tulos ei jättänyt varaa tuomarimussutuksille. Noin se homma hoidetaan.

No Mikahan se! Paistattelee iltapäivälehdissä, siksi että on kiloja karissut. Piti oikein googlaa että ei siitä niin pitkä aika oo kun työnsi. Vittu ohan siitä pitkä aika.

Muistan kun Halvari "väitti" aktiiviaikanaan, että painoi noin 130kg:LOL: siitä jos on pudottanut tuon 80kg, niin kyllä 50kg on aika vähän 190cm miehelle:ROFLMAO:

Tulihan se katottua. Robbe vois muutaman iskun enemmän väistää, mutta näytti se nyt vähän paremmalta kuin viime vuosien matsit. Toki ei oo mitään asiaa Joosuan kanssa samaan kehään.

Tadaa, viikon olen ollut jo dieetillä. Pari dominokeksiä olen ratkennut syömään, mutta niitä ei lasketa. Huima muutos kuitenkin mun normaalin sokeriruokavalioon!

Toisaalta koin myös pienen lannistaja kuha-hetken. Aloin merkkailla painoa ja mittoja paperille, ja mietin että vertaanpas niitä sitten joihinkin vanhoihin mittoihin vuodelta 2013. Olin tuolloin 2kg kevyempi mutta mitat hyvin pitkälti täysin samat kuin nyt, jos ei jopa hieman suuremmat. Eli mitä opimme tästä, aika kultaa muistot ja mä en kyllä ikinä ole muuttunut yhtään mihinkään.

Voin siis odottaa, että tämäkin dieetti on täysin tulokseton, ja voin täten jatkaa normaalia herkuttelua hyvillä mielin. (n)

Back
Ylös Bottom