Epäilen että Delgado tekee noita testejä viinipäissään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Epäilen että Delgado tekee noita testejä viinipäissään.
Millais, ooksää leffassa silmät kiinni? Esim. Kaurismäkeä katsomassa (tai no, niin minäkin olisin ja tulpat korvissa).ketä tuollainen selvinpäin kinostakkaa?
olen enemmän ääniMiehiä
GAYkoillakin valojen räpsyttely ej ole ollenkaan niin tärkeää kun Miehekkäästi munille potkiiva äänelaatu
Paljonkohan Suomessa verorahoja käytetään yhtä päättömästi?
Benedict Cumberpätsin ääni on kyllä miehekäs.
Se voisi lukea puhelinluetteloa ääneen ja se olisi hienoa.
kanssa...!!! Niin en mä tiedä miten se toimii ja mitä siinä tapahtui, mutta kyllähän kuvanlaatu Youtubessa muuttuu resoluutioiden välillä vaikka video on pausella. Se lataa aina tovin vaihdoksen välillä ja sitten muuttaa kuvanlaatua.En aivan ymmärrä testimetodia. Eihän se striimi muutu miksikään vaikka miten rämppäisit 4k-FHD, kun kuva on pausella? Toi vaan sitten skaalataan telkkarissa/toistimessa ja tossa testataan skaalaimia tai sitten en käsitä mistä puhut.
E. En nyt jaksa laskea, mutta kyllä karkeesti arvioiden 2.5 metrin päästä perushyvällä näöllä ero tulisikin ainakin lievästi huomata 65" töllöllä.
Benedict Cumberpätsin ääni on kyllä miehekäs.
Se voisi lukea puhelinluetteloa ääneen ja se olisi hienoa.
Minä keksisin jotain muutakin tekemistä Benedictinkanssa...!!!
Esim keskustelu Shakespearen näytelmästä Richard III.
irma ja vokot pitäis saada tuohon Sohvaperunat ohjelmaan kommentoimaan tv-ohjelmia
Solis viihdyttävä asetelma kun mies istuu hiljaa ja nainen räpättää koko ajan.Minkä ihmeen takia?
Solis viihdyttävä asetelma kun mies istuu hiljaa ja nainen räpättää koko ajan.