Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Epäilen että Delgado tekee noita testejä viinipäissään.

ketä tuollainen selvinpäin kinostakkaa?

olen enemmän ääniMiehiä

GAYkoillakin valojen räpsyttely ej ole ollenkaan niin tärkeää kun Miehekkäästi munille potkiiva äänelaatu

ketä tuollainen selvinpäin kinostakkaa?

olen enemmän ääniMiehiä

GAYkoillakin valojen räpsyttely ej ole ollenkaan niin tärkeää kun Miehekkäästi munille potkiiva äänelaatu
Millais, ooksää leffassa silmät kiinni? Esim. Kaurismäkeä katsomassa (tai no, niin minäkin olisin ja tulpat korvissa).

eipä juuri elokuvia tule katsottua, edellist katsotut taitaa olla uusin kaurismäki&bond

etelliseen viestiin poikkeus: tänään ohjelmassa enemmänkin muniin puhaltelua kun potkimista, mutta: erittäin tyylikkäästi

View: https://youtu.be/sSltT4cqgr0

20180922_190533.webp

Full Hd, kolmisen metriä, 100 tuumaa.

Benedict Cumberpätsin ääni on kyllä miehekäs.

Se voisi lukea puhelinluetteloa ääneen ja se olisi hienoa.

En aivan ymmärrä testimetodia. Eihän se striimi muutu miksikään vaikka miten rämppäisit 4k-FHD, kun kuva on pausella? Toi vaan sitten skaalataan telkkarissa/toistimessa ja tossa testataan skaalaimia tai sitten en käsitä mistä puhut.

E. En nyt jaksa laskea, mutta kyllä karkeesti arvioiden 2.5 metrin päästä perushyvällä näöllä ero tulisikin ainakin lievästi huomata 65" töllöllä.
Niin en mä tiedä miten se toimii ja mitä siinä tapahtui, mutta kyllähän kuvanlaatu Youtubessa muuttuu resoluutioiden välillä vaikka video on pausella. Se lataa aina tovin vaihdoksen välillä ja sitten muuttaa kuvanlaatua.

ej se välttämättä käy, koska:

esimerkiksi: Minä en viihdy kotisohvalla

#läsnä
#lärveisiä
#terveydeksi

BF87FBDC-9987-4CC1-9F95-088324667DD4.webp

Back
Ylös Bottom