Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joku voi myös kokea käänteisesti: "et sinä varmaan minun kanssa halua naimisiin/yhteistä taloprojektia/lasta, kun teit ne asiat ja sait lapset jo exän kanssa", mikä ei ehkä ole järkyttävää mutta surullista.Tavallaan ymmärrän , tavallaan en. Mun mielestä pahimmillaan ihan järkyttävä ajatus että "koska exän kanssa niin en sun kanssa" eli vaikka "siis pitääkö sunkin pippeli ottaa suuhun? Mä tein sen jo exälle..." "Ai sä haluat romanttisen illallisen... No oon tavallaan syönyt joskus jo sellaisen" "no enhän mä sun kanssa naimisiin/lapsia/omakotitaloa kun exän kanssa jo..."
Kolmantena vaihtoehtona paljon pelätty ja puhetta herättänyt JohnyV:n kaltainen kellarin patteriin kahlinta.Eipä ole jäsen Kuparikattoa vähän aikaan näkynyt.
Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa. Joko hän on kanalintujahdissa tai sitten melomassa karvakanootilla.
Hiekkaboksissa alimpana.Hmm, kun kissi tykkää erityisesti leikkiä faskiahierontapalloilla, niin kysymys kuuluu onko kissoilla joku erityispiilo mihin nämä jemmataan? Kämppä käyty nyt kertaalleen läpi![]()
Täällä oli sama projekti. Kasattiin luita hyvä tovi ja siihen päälle hyvin haastavat anekikkailut. Nyt onneksi jo matkalla kotiin, sai tällä iltahukilla kustannettua uudet turpaanlyöntihanskat.Olihan taas savotta melkein kolme tuntia kasailla luita.
Yritä tässä nyt sitten rauhoittua että sais nukuttuakin jossain vaiheessa.
On se saatana kun joutuu tekemään töitä palkkansa eteen.