Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

en ole hiihtänytkään vuoden -97 jälkeen
ja tuski tulen enää ikinä hiihtämäänkään

mä en oikeen ymmärrä noita paukkupylly vitsejä, kai ne on jotain liian korkeakulttuuria Minulle

Tavallaan ymmärrän , tavallaan en. Mun mielestä pahimmillaan ihan järkyttävä ajatus että "koska exän kanssa niin en sun kanssa" eli vaikka "siis pitääkö sunkin pippeli ottaa suuhun? Mä tein sen jo exälle..." "Ai sä haluat romanttisen illallisen... No oon tavallaan syönyt joskus jo sellaisen" "no enhän mä sun kanssa naimisiin/lapsia/omakotitaloa kun exän kanssa jo..."
Joku voi myös kokea käänteisesti: "et sinä varmaan minun kanssa halua naimisiin/yhteistä taloprojektia/lasta, kun teit ne asiat ja sait lapset jo exän kanssa", mikä ei ehkä ole järkyttävää mutta surullista.

Olenkohan liian idealisti kun ajattelen, että osa kokemusta on ihminen, kenen kanssa näitä asioita tapahtuu?
(Ja vielä ehkä lisäksi: nyt on itsekin eri ihminen kuin silloin joskus, koska jokainen meistä kasvaa ja kehittyy kokemusten karttuessa.)

Ensin tuskastuu mavettelun surkeaan tasoon ja sitten viimeisillä vedoilla pääsee vielä niin pahanhajuinen pieru, että meinaa itseäkin oksettaa. Koita siinä nyt pistää painoja takaisin kun tippa linssissä ja pala kurkussa.

Eipä ole jäsen Kuparikattoa vähän aikaan näkynyt.

Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa. Joko hän on kanalintujahdissa tai sitten melomassa karvakanootilla.

Hmm, kun kissi tykkää erityisesti leikkiä faskiahierontapalloilla, niin kysymys kuuluu onko kissoilla joku erityispiilo mihin nämä jemmataan? Kämppä käyty nyt kertaalleen läpi :barefoot:

Olihan taas savotta melkein kolme tuntia kasailla luita.

Yritä tässä nyt sitten rauhoittua että sais nukuttuakin jossain vaiheessa.

On se saatana kun joutuu tekemään töitä palkkansa eteen.

Olihan taas savotta melkein kolme tuntia kasailla luita.

Yritä tässä nyt sitten rauhoittua että sais nukuttuakin jossain vaiheessa.

On se saatana kun joutuu tekemään töitä palkkansa eteen.
Täällä oli sama projekti. Kasattiin luita hyvä tovi ja siihen päälle hyvin haastavat anekikkailut. Nyt onneksi jo matkalla kotiin, sai tällä iltahukilla kustannettua uudet turpaanlyöntihanskat.

Kuinka ärsyttävää, kun rakentaa taas flunssaa päivä päivältä. Harkasta ei olisi varaa olla pois, niin olen sitten skipannut treenit koko viikon ettei menisi pahemmaksi. Kurkussa, päässä ja keuhkoissa ollut vaan sellaisia tuntemuksia, että on vain ajan kysymys, kun kunnon tauti pamahtaa päälle.

Mulla on taas vitunmoinen flunssa. Vasta kk sitten oli edelline. En ole vuosiin ollut kipeä ja nyt olen jo toistamiseen. Köyhä saa kaiken kärsiä nahoissaan.

tumblr_odgio5Zlw61vtclllo1_400.gif

Back
Ylös Bottom