Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On vain minä ja olut.

Ja minä pihtaan tällähetkellä kuuleman mukaan.

Huomenna markkinoille! Onkos Naru tulossa? Tämä spektaakkeli kun järjestetään samassa maakunnassa :giggle:

Pitäiskö munkin, mitä siellä on kaupan?

Edit. Jahas, no saksalaista tai muun vuoristomaan metukkaa. Se on ainut, mitä tullut isolta kirkolta haettua.

No ei oo. Mä oon nykyään kauhia manaatti niin mikää vaate ei näytä hienolta päällä.
"Manaatti syntyy maalle ja painaa syntyessään noin 800 kg. Manaatti synnyttää noin 3-7 sokeaa ja kuolaava poikasta. Poikaset usein kuolevat sydäntauteihin tai sitten ennen pitkään hukkuvat. Manaattipoikanen työntyy veteen ensimmäisen kerran kolmen kuukauden iässä jolloin se painaa ainakin 2 tonnia. Manaatinpoikaset osaavat luonnostaan uida, mutta hukkumisilta ei ole vältytty. Manaatti tulee täysi-ikäiseksi 1:n vuoden iässä, jolloin sen elopaino on hirvittävän iso. Manaatti löllyy suunnileen koko elämänsä vedessä metsästäen ihmisiä ja laardia. Manaatit parittelevat joulukuussa"

Mielenkiintoista.

Mulla tulee manaateista aina mieleen vaan tämä.

2972A0A7-3744-4A72-B409-3BB7F92C5F3A.webp

Voi irma. Mutta, on sentäs säilytty hengissä.

Manaatin alkuvuodet kuulostavat kohtalokkaille, joten tuuria on ollut.

No tuuria on kyllä ollut matkassa. Onneksi. Huhhuh.

on muuten sillälailla,kuntit, että dire straits soi

muutenkin on soinut ensiluokkainen musiikki,tässä,kapakassa

Back
Ylös Bottom