Jäätelöä on hyvä syödä vuoden ympäri.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainolla on uusi maku, vaahterasiirappi saksanpähkinä.

Jäätelöä on hyvä syödä vuoden ympäri.
vaahterasiirappi saksanpähkinä.
Kulkeeko hameessa vai punteissa?Huomenna on taas se päivä vuodesta, kun kotio päästyä sormet haisee vieraalta tavaralta.
Paahtoleipä, snapsit ja vitun ärsyttävät yhteislaulut liittyy..Kulkeeko hameessa vai punteissa?
Tälle vuodelle tulee varmaan vierasta tavaraa sormeiltua nolla kertaa. Ei ole ehtinyt pyynnille.Paahtoleipä, snapsit ja vitun ärsyttävät yhteislaulut liittyy..
Ei niitä selvinpäin jaksa.Tälle vuodelle tulee varmaan vierasta tavaraa sormeiltua nolla kertaa. Ei ole ehtinyt pyynnille.
En muuten ole ikinä ollut moisissa kek kereissä. Onely himassa väkertänyt, kynsisakisilla, niillä kun se on helpompaa.
Noita yhteislauluja en ymmärrä. Helvatun vaivaannuttavaa, varsinkin kun on torstai.
No sitten ymmärrän. Hyi silti.Ei niitä selvinpäin jaksa.
Mulle ei ole kans koskaan oikein avautunut tän juhlan hienous. Muutamaan otteeseen ollut näpeltämässä ja snapseja naukkaillut, siinähän se meni.Paahtoleipä, snapsit ja vitun ärsyttävät yhteislaulut liittyy..
Tää viimeisin riippuu siitä, kuinka tiukalle talous on laskettu, jos lainaa oiskin se 45k enemmän. Laina-aikaahan voi varmasti jossain pankissa pidentää (jos ei ole jo tapissa 35v tai mitä ne nyt antaa). Tämä tosin olettaen että mieskin on alle 40. Toiset kun laskee rajat sen mukaan, että 7% korolla voi silti aäästää 2k kuussa, eikä tästä tingi, toiset taas että on rahaa hernesoppaan, jos korot nousee 2%.Tässä muuten käy niin, etten pysty pidättelemään itseäni vaan mun on pakko pyrkiä mukaan kilpailuun siitä unelmakämpästä. Olisin odottanut että mies toppuuttelisi mua, mutta sen kommentti asiaan oli "otetaan se!". Arrr! Mun täytyy olla hullu ja idiootti!
Laskin että jos kokonaiskorko olisikin 6% ja lainaa tämä täysi määrä järjellä, niin asumiskustannukset (vastike, lyhennys, sähkö, vesi ym) meillä nousisivat yhteensä hiukan yli 2000 euroon ja me sen juuri ja juuri kestäisimme olettaen, ettei kumpikaan olisi työtön. Mähän itse olen maksanut menneisyydessä yksin 1000 euron asumiskustannuksia aivan paskoilla tuloilla useamman vuoden ja hengissä ja velkaantumatta säilyin silti, joten penninvenytys on tuttua. Nykyään vaan on tullut totuttua parempaan elintasoon ja siihen, että pystyy säästämäänkin reiluja summia, joten kaikki muutos kammottaa.Tää viimeisin riippuu siitä, kuinka tiukalle talous on laskettu, jos lainaa oiskin se 45k enemmän. Laina-aikaahan voi varmasti jossain pankissa pidentää (jos ei ole jo tapissa 35v tai mitä ne nyt antaa). Tämä tosin olettaen että mieskin on alle 40. Toiset kun laskee rajat sen mukaan, että 7% korolla voi silti aäästää 2k kuussa, eikä tästä tingi, toiset taas että on rahaa hernesoppaan, jos korot nousee 2%.