Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulle ei ole kans koskaan oikein avautunut tän juhlan hienous. Muutamaan otteeseen ollut näpeltämässä ja snapseja naukkaillut, siinähän se meni.

Smam. Kerran ollut rapujuhlissa ja rapu ei maistu niin erikoiselle, että olisi sen vaivan arvoista, piste. Toki paahtoleipä reilulla voilla toimii aina. Olen tullut siihen tulokseen, että vain tekosyy vetää kirkasta, koska kuuluu asiaan.

Rapu on hyvvee. Minä olen valmis herään aamusta ennen työpäivää, työntämään veneen vesille ja kokeen merrat. Joka aamu, viikon pari putkeen.

Sen verran makiaa se on. Toki, itse oon sitä maiskutellut siitä saakka, kun oon äitin tissistä irronnut.

Mä olen myös ollut tasan kerran rapujuhlissa ja toista kertaa ei tarvi mennä. Aivan hirveää sähläystä ja sotkua se syöminen, eikä makukaan mikään erityisen hyvä.
Viina ei maistu, joten se niistä juhlista. Mä tykkäisin enemmän esim. mansikkakermakakkujuhlista.

Hmm tuli sitä varmaan kymmenen vuotta putkeen rapuja juhlittua syksyisin ja sepäs oli sekavaa touhua. Osaiskohan sitä selvinpäin ees operoida rapuparan. Ja laulaa kuuluu tietysti samalla, mahdollisimman paljon. Ihan saman kaavan mukaan ei enää jaksais (tai pystyis).

Hetken aikaa aikoja sitten olin lakto-ovovegenä ennen teurastamo- ja navettakulttuuriin tutustumista ja pippaloissa mulle oli tarjolla artisokka rapujen sijaan. Silloin vähän itketti.

Mä olen myös ollut tasan kerran rapujuhlissa ja toista kertaa ei tarvi mennä. Aivan hirveää sähläystä ja sotkua se syöminen, eikä makukaan mikään erityisen hyvä.
Viina ei maistu, joten se niistä juhlista. Mä tykkäisin enemmän esim. mansikkakermakakkujuhlista.

Tsek. Paitsi, että en ole ollut rapujuhlissa, mutta maistanut kyllä useamman kerran. Ja ravun maun ja juhlien luonteen puolesta voin hyvin edelleen jättää menemättä juhliin. Eikä mua kukaan kyllä juhliin kutsukkaan.

Eikä mua kukaan kyllä juhliin kutsukkaan.

Minut on kutsuttu viimeisen 20v aikana kolmesti häihin

olen ollut joka ikinen kerta läsnä, täysinselvinpäin

rapujuhlat ei etes kinostaisi, kuulostaa jotenkin ruåtsalaiselta hommalta

Tilasin satanelikymppistä ainesputkea kikkelin mitan verran.
Saa nähdä millanen pätkä tulee.
Toivottavasti sen verran että saa pakkaan kiinni.

Just mietin syksyn, talven ja kevään lomia. Joulun aikaan olisin mielelläni kaksi viikkoa lomalla. Siinä olisi hyvin aikaa tehdä muita töitä.

Voisin käydä rapujuhlissa jos kutsu tulee. Ei niin että mielestänikään rapu olisi mikään harvinainen herkku, mutta kivaa sosiaalista touhua toivottavasti hyvässä porukassa. Kirkkaat kyllä joutuisi korvaamaan esim kuivalla valkkarilla.

Ei tosin kutsuja ole tullut useampaan vuoteen, enkä niiden perään jää itkemään. (Tämä oli siis vinkki että kutsukaa nyt perskele!)

Edit : aijoo mulla tulee ravuista sama ällötys kuin etanoista, muutama menee ja on kivaa mutta mitä pidempään niitä sörkkii / maistelee niin sitä pahemmaksi alkaa käymään

Olen kerran ottanut käteeni ravun ja rapuveitsen. Hetken päästä rapu olikin kattovalaisimen päällä ja ihan vahingossa. Voimalaji.

Emmääkä jaksa niitä montaa räpeltää. Syön sitten pääruaan. Kaksin käsin juon. Tänä vuonna vois kyllä jättää snapsit väliin.

Neljäs vuosi nyt, joka vuosi ollut tavotteena syödä yks siipiniekka enemmän kuin edellisenä. Kolmesta lähettiin. Eli kuus pitäs tänään jaksaa silputa. Tai sitten vaan palottelen ne lautaselle kasaksi, että näyttää siltä että olisin syönykin niitä...

Mä olen tainnut pari kertaa käydä rapujuhlissa. Mukavaa touhua. Just siis se hyvällä porukalla syöminen ja illanvietto. Juominenkin on ihan kivaa mutta kirkkaita en varmaan saisi juotua.

Enää kutsuja ei tule kun ei oo kavereitakaan.

Miksi mun kissa haluaa selata mun laskuja?! Se kollaa tuolla mun laskulaatikolla vähän väliä. Maksais ne edes sitten, kun niin kiinnostaa. Saatana.

Back
Ylös Bottom