Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

oma hajuvesi
Hiki?

Ei suinkaan. Koen olevani mies vaikka käynkin suihkussa ja tarvittaessa käytän kölninvettä.

Tuntuu, että itse herra nyt siellä päässä neiteilee ja koittaa kompensoida tätä nimittämällä muita neideiksi. Jatkakaa toki, jos tämä auttaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Harmi, ettei lentokoneissa saa enää vetää röökiä. Ei sillä, että ite polttaisin, mutta nyt tuoksuu aika vahvasti erään rouvashenkilön jalkahiki.

Kyllä jos noista kahdesta pitää valita niin ehdottomasti jalkahiki. Vaikka oma hiki paras hiki.

Kotona kehutaan kuinka vatsa on pienentynyt ja ryhti parantunut. Puntari näytti ennätyslukemat 91,5kg. :ROFLMAO:

Oli kyllä ihmeellisen vaikea hyppiä narulla alkulämppää näillä elopainoilla.

Hiki?

Ei suinkaan. Koen olevani mies vaikka käynkin suihkussa ja tarvittaessa käytän kölninvettä.

Tuntuu, että itse herra nyt siellä päässä neiteilee ja koittaa kompensoida tätä nimittämällä muita neideiksi. Jatkakaa toki, jos tämä auttaa.

Vai onko leoko siinä käsityksessä, että sinä oot naispuolinen neiti-ihminen..?:LOL:

E. Eiku lukeehan sulla tossa, että oot mies. No ei sitte mitää.

Kaikki jotka on käyny Venäjällä tietää missä ”arvossa” nainen siellä on. Aina pitää juosta avaamaan naisille ovi, aina päästetään nainen ohi. Aina mikä tahansa jono niin naiset revitään ensimmäiseksi. Pitää olla superherrasmies. Leffatyyliin leittää takki lätäkköön että nainen voi korkkareilla mennä yli. Tällästä oli oikeesti. Tiedä sitten korostiko eristetty työmaa sitä. Kaikki siel oli överioksennus herrasmiehiä.
Sen verran palaan tähän, että pitää muistaa venäläisen kulttuuriin olevan muutenkin erilainen. Toki naista kohdellaan hyvin, ovet avataan, nainen kulkee ensimmäisenä paikkoihin, ym. Naiselle viedään kukkia ja naistenpäivä on kansallinen vapaa.
Se minkä nyt unohdit on toinen puoli: kulttuuriin kuuluu myös se, että nainen on naisellinen. Siis eri tavalla kuin meidän kulttuurissa. Toki nykyään on varmasti jo länsimaalaisempaa mutta eihän venäläinen nainen aiemmin esim. käyttänyt housuja, koska ne ovat miesten vaate. Tai esiintynyt missään meikkaamatta ja tukka laitettuna.
Venäjällä nainen pitää itsestään huolta, koska (tietysti miehet odottavat sitä ja) on ihan tiedossa riski siitä, että mies vaihtaa tietyssä iässä nuorempaan. Ja jos/kun näin käy, nainen haluaa olla edelleen "markkinoille" kelpaava. Kulttuurissa on myös esim. meidän kulttuuria hyväksyttävämpää, että miehellä on rakastajatar.
Esim. näitä asioita suomalainen nainen saattaisi pitää ihan överioksennusjuttuna - yllättäen monen miehen korvaan asia ei ole sellainen ollenkaan.

Toki olet voinut eksoottisella käyttäymisellä kiinnostaa ja viehättää. Ja yhtenä pointtina tuttujen kanssa on varmasti suomalaisuus. Vielä muutama vuosi sitten kuulin nuoren venäläisen naisen sanovan, että monelle venäläiselle naiselle edelleen parasta mitä voi tapahtua on, että pääsee naimisiin suomalaisen miehen kanssa. Tälleen suomalaisiin miehiin enemmän perehtyneenä: aikamoista.

En unohtanu. Lisäksi venäläinen mies on pohjimmiltaan sika ja pitää naista oikeasti alempiarvoisena kaiken tämän pintapuolisen kohteliaisuuden lisäksi. Suomalainen mies on pohjimmiltaan kiltti ja arvostaa naista oikeasti. Näin yleistettynä.
Naisella on naisen rooli ja miehellä miehen rooli. Mies käy töissä, nainen hoitaa perhettä. Eikä naisella ei ole pää kipiä iltaisin.

Kyllä varmaan venakon otan seuraavaksi.

En unohtanu. Lisäksi venäläinen mies on pohjimmiltaan sika ja pitää naista oikeasti alempiarvoisena kaiken tämän pintapuolisen kohteliaisuuden lisäksi. Suomalainen mies on pohjimmiltaan kiltti ja arvostaa naista oikeasti. Näin yleistettynä.
Naisella on naisen rooli ja miehellä miehen rooli. Mies käy töissä, nainen hoitaa perhettä. Eikä naisella ei ole pää kipiä iltaisin.
Näin olen myös ymmärtänyt.
Eikä siinä ole mitään pahaa, se on vaan erilainen kulttuuri.

Olen myös kuullut, että vanhemmat suomalaiset miehet ovat alkaneet ottaa venäläisiä / thaimaalaisia naisia, koska elämän viimeiset vuosikymmenet haluaa viettää helpommin ja mukavammin kuin suomalaisen naisen kanssa. Siis juuri koska näihin kulttuureihin kuuluvat korostuneet sukupuoliroolit miellyttävät.

Vai onko leoko siinä käsityksessä, että sinä oot naispuolinen neiti-ihminen..?:LOL:

E. Eiku lukeehan sulla tossa, että oot mies. No ei sitte mitää.
Itseasiassa Mölliskön kanssa kävi niin, että sille oli suuri yllätys miitissä, kun näki ekaa kertaa, että olenkin mies-oletettu. Sen jälkeen ajattelin, että ehkä se on hyvä ilmaista täälläkin tuossa profiilissa, että vältymme sekaannuksilta.

Leokolla nyt vaan on varmaan joku onkelma, mitä tässä koitin avata hälle. Tai näin luulin, tähän saakka.:ROFLMAO:

Heiiiii! Minä haluan miehen, joka elättää minut, jotta itse voin keskittyä kauneuden- ja kodinhoitoon, harrastuksiin, sisustamiseen ja kissojen kasvattamiseen. Voin vastineeksi meikata ja pukeutua mekkoon/hameeseen vaikka joka päivä ja kulkea korkkarit jalassa, jos ei tarvitse sateessa, rännässä ja pakkasissa fillaroida itse. Lupaan olla tekemättä mitään ns miesten hommia ja odotan miehen esim kantavan painavat kauppakassit.

Minä haluan olla Nainen enkä työjuhta. Mutta kelpaako tämä suomalaiselle miehelle? Ei. Suomalainen mies on pilattu tasa-arvolla.

Oliks tää #kehopositiivisuus sitä että on ok olla läski, eikä tarvi välittää terveyshaitoista mitä ylipaino tuo?
Sillä saikkua saa ja pitää ottaa, mikäli edes on töissä.

Itseasiassa Mölliskön kanssa kävi niin, että sille oli suuri yllätys miitissä, kun näki ekaa kertaa, että olenkin mies-oletettu. Sen jälkeen ajattelin, että ehkä se on hyvä ilmaista täälläkin tuossa profiilissa, että vältymme sekaannuksilta.

Leokolla nyt vaan on varmaan joku onkelma, mitä tässä koitin avata hälle. Tai näin luulin, tähän saakka.:ROFLMAO:

No aattelin, ku onhan leoko tainnu sua ennenki neiditellä. Eikä sun jutut nyt kyllä kauheen neitimäistä ole. Ei mies- eikä naisneitimäisiä.:LOL: Ehkä tosiaan sitten on vaan joku ongelma tms. Emmäätierä.

Heiiiii! Minä haluan miehen, joka elättää minut, jotta itse voin keskittyä kauneuden- ja kodinhoitoon, harrastuksiin, sisustamiseen ja kissojen kasvattamiseen. Voin vastineeksi meikata ja pukeutua mekkoon/hameeseen vaikka joka päivä ja kulkea korkkarit jalassa, jos ei tarvitse sateessa, rännässä ja pakkasissa fillaroida itse. Lupaan olla tekemättä mitään ns miesten hommia ja odotan miehen esim kantavan painavat kauppakassit.

Minä haluan olla Nainen enkä työjuhta. Mutta kelpaako tämä suomalaiselle miehelle? Ei. Suomalainen mies on pilattu tasa-arvolla.

Hei, mä kans!

Hierojalle, oon niin jumissa, etten oo elläissään ollu. :X3:

4d69c87511834ac2b066449d437ee366.jpg.webp

Miksi @irtakk löi luurin korvaan?

edit.
Linkki: https://www.hs.fi/fingerpori/car-2000005796960.html

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom